Hoppa till innehåll

Stora Webbhotells Tråden!


laynus

Rekommendera inlägg

Hej jag sökte runt lite och såg att det var ont om såna här trådar så jag gjorde en.

 

Gratis webbhotell:

ofingo*rekomenderar jag*

freeweb7*7gb gratis!

freewebs*Kan koda i html eller färdig templat*

piczo*Vet ej nåt om det*

Byethost*Gratis och bra*

Passagen*Enkelt men stabilt fall man håller sig till css och html dock lite utrymme!*

 

Betalade webbhotell:

one*Billigt och bra kundservice och support*

surftown*Lite dyrare än one*stöd:dom vanligaste och asp!

Loopia*Dyrt men bra kvalité stora sidor kör med det exempel fuska.se*

 

Kan du några till skriv här nere!

Redigerat av datornord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

one*Billigt och bra kundservice och support*

Man får inte ha filer eller något... Deras 25gb får endast användas för bilder...

Lägg till det.

 

Eh.. Jo?

 

Men bandbredden får inte gå över 1mb per användare eller något... Använder mest externa hostar på manganation.se för det jag ska ha på sidan. Men designen, forumet, sidan ligger på hosten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte tillåtet att ha större mängder filer liggande för download eller visning utan föregående avtal med One.com.

Avsikten är inte att fungera som en extern hårddisk för lagring av data filer som zip, MP3, jpg, etc., utan som

framvisnings- /försäljningsplats för både företag och privatpersoner. Undantag från detta är tjänster/produkter

tillhandahållna av One.com och utvecklade specifikt för backup- och lagringsändamål såsom One.com's bildgalleritjänst.

 

Detta är vad jag menade med bandbredden. Pratade med supporten om det, det ÄR tillåtet att ha filer för nerladdning etc. om inte användaren som laddar ner det går över en viss bandbredd gräns för en enskild användare, som dom sa här:

 

One.com har vanligtvis fri trafik på alla webbhotell. Det förutsätts dock att förbruket av trafik är normalt och att trafiken

inte stör andra kunders trafik. Vid tillfälle av att andra kunders trafik störs har One.com rätt att utan förvarning stänga

kundens webbhotell och kräva kompensation för trafik förbruket. One.com förbehåller sig rätten att bestämma ifall andra

kunders trafik störs. Vid tillfälle av att kundens webbhotell stängs återbetalar One.com inga förskottsbetalda

abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback
Man kan välja mellan html eller färdig templat

Eller så går man i uppladdnings läget och laddar upp index.html och alla saker den länkar till så slipper man reklamen "site made in webs.com create ur own by clicking here!111"

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...