Hoppa till innehåll

Spara Spel På Usb


VAZE
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik

 

Det är dessutom olagligt att ladda ner spel :P

Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik

 

Det är dessutom olagligt att ladda ner spel :P

Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full.

 

Kollade nyss på yahoo answers och fick svaret nej det går inte spara dina spelfiler till ett memory stick...

Det ända sättet att spela spel på är med premium.

Men jag rekommenderar verkligen premium framför arcade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du spela xbox live?

 

Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra.

 

Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv.

Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du spela xbox live?

 

Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra.

 

Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv.

Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge.

 

men du kommer inte kunna spela många spel för att de flesta spel kräver hårddisk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...