Hoppa till innehåll

Sims 3 Tvillingar?


BeccarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon som vet om det finns en kod eller något trick för att få tvillingar i The Sims 3? Jag skulle jättegärna vilja att mina simmar ska kunna få tvillingar! Om jag inte minns fel så fanns det väl en kod för det på The Sims 2? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få en massa livspoäng/önskepoäng/vadfandetnuheter och ge båda simmarna fertilitetsbehandling (kostar 30 000 poäng om jag minns rätt).

Då får du en stor chans att få trillingar. Jag fick tre tjejer, lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få en massa livspoäng/önskepoäng/vadfandetnuheter och ge båda simmarna fertilitetsbehandling (kostar 30 000 poäng om jag minns rätt).

Då får du en stor chans att få trillingar. Jag fick tre tjejer, lol.

Tack så hemskt mycket för hjälpen! Tre tjejer är just vad jag hoppas på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Hej! Om du ska göra en ny familj så kan du ta på den som ska vara mamman typ bada i pengar så gör du pengafusket , sen får du massa vafandenuheter och så köper du fruktbarhetshandling och ta försök skaffa barn typ två gånger eller hur många barn du nu vill ha och sen efter 7 simdagar så får du dina barn XD (dålig förklaring och man kan misstolka mig som en tönt men aja..) :)

 

Tack så hemskt mycket för hjälpen! Tre tjejer är just vad jag hoppas på ;)

Jag fick 3 tjejer igår HAHAH Linnea, Tammy och Leia xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon som vet om det finns en kod eller något trick för att få tvillingar i The Sims 3? Jag skulle jättegärna vilja att mina simmar ska kunna få tvillingar! Om jag inte minns fel så fanns det väl en kod för det på The Sims 2? :blink:

 

 

Få din gravida sim äta 3 äpplen, så får du en pojke!

Få din gravida sim äta bitar vattenmelon så får din sim en flicka!

 

Och då kanske du ska dubbla äpplena om du vill ha två killar och om du vill ha två tjejer dubblar du vattenmilonen.

Det är ingen kod men hittade det där tipset på en hemsida så pröva det. Om det inte fungerar vet jag inte.

 

 

Få din gravida sim äta 3 äpplen, så får du en pojke!

Få din gravida sim äta bitar vattenmelon så får din sim en flicka!

 

Och då kanske du ska dubbla äpplena om du vill ha två killar och om du vill ha två tjejer dubblar du vattenmilonen.

Det är ingen kod men hittade det där tipset på en hemsida så pröva det. Om det inte fungerar vet jag inte.

 

Här har jag ett tips till.

 

 

Om du vill a tvillingar eller trillingar ska du kolla på barnkanalen, och läsa de båda barnböckerna (de som handlar om barn menar jag, inte de för barn!!), och lyssna på barn kanalen på radio.

 

Det är störst chans att få trillingar om man ser på barnkanalen på tv SAMTIDIGT som man lyssnar på barnkanalen på radio!!! Och såklart läsa BÅDA böckerna!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

1 pojke - ät ett äpple

2 pojkar - ät 2 äpplen

3 pojkar - ät 3 äpplen

 

flickor är samma sak fast med vattenmeloner.

Det funkar även att kombinera t.ex.

1 pojke 2 flickor - 1 äpple 2 vattenmeloner

 

vet inte om detta funkar fortfarande, det gjorde iallafall det i somras. Har inte orkat skaffa barn på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Är det någon som vet om det finns en kod eller något trick för att få tvillingar i The Sims 3? Jag skulle jättegärna vilja att mina simmar ska kunna få tvillingar! Om jag inte minns fel så fanns det väl en kod för det på The Sims 2? :blink:

Jodå, på Sims 2 fanns det ett fusk som hette "Forcetwins". Tyvärr så har vi inget fusk just nu men du kan köpa en grej i "livsönskningar" som heter "Fruktbarhetsbehandling". Den gör så du får tvillingar lättare. Om du vill ha den fort så ger jag dig ett tips! Ställ in din livslånga önskan på " 50 000 simdaler" Sedan håller du in "CTRL SHIFT C" Då kommer det upp en ruta, skriv in det här i rutan "motherlode" Klicka på enter. Gör samma sak om igen. Kan ta upp till 7 gånger. För varje gång du klickar på enter så för du 50 000 simdaler. Då når du din livslånga önskan och kan köpa "Fruktbarhetsbehandling". Eller så kan du nog göra som de andra i kommentarerna. Det funkar nog också tror jag kanske. Hoppas det var till hjälp! /Sims3Expert

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...