Hoppa till innehåll

Bästa / Sämsta Resturang Besöket


Gäst Jesper93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Jesper93

Som titeln lyder Vilket är det bästa / sämsta stället du varit på Bidrar med följande 

 

(Ops om liknande tråd finns så lås gjärna)

Sämsta stället finns 2 det första är la terazza i göteborg. Var där med mina föräldrar för många år sen detta var en söndag. Vi kom in och beställde. Jag o lillebrorsan ville ha pizza mina föräldrar beställde nånting med potatis till. Potatisen var inget god kall äcklig potatis vill minnas att hela mina föräldrars mat var dålig det enda som var gott var pizzorna. Droppen var när vi kom till efterrätten. Vi hade fått klart för oss i början att om jag o lillebrorsan beställde pizza så ingick inte efterrätt i våran mat. När då mina föräldrar ska beställa efterrätt så säger dom o jag poängterar säger till servitrisen att dom betalar extra för att jag o min lillebror också ska få efterätt. Sagt o gjort hon skrev upp det och gick iväg. När hon kommer tillbaka efter en stund så kommer hon med två efterrätter varav mina föräldrar frågar vart min lillebrors och min efterätt är. Då säger servitrisen att den inte ingick i våran mat som vi åt innan. Men vi betalade ju extra för att dom skulle få efterätt säger mina föräldrar ja det kan ju inte jag fixa nu säger hon då. Då blir min pappa rosen rasande ställer sig upp och skriker på henne att hon ska skicka in notan snabbt som ögat hon kommer med notan efter en stund vi betalar men ger ingen dricks. Vi kommer aldrig mer tillbaka

resultatet ett riktigt dålig resturang som än idag fortfarande är en resturang och finns precis över gatan vid Skandenavium råder alla till att gå nån annanstans finns bättre ställen

Annat dåligt ställe är en pizzeria vid Ullared ( vet ej om den finns kvar) pizzorna flottiga och äckliga smaklösa och allt därtill.

Bästa stället Pasta house i Göteborg pasta med valnötter mums :)

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...