Hoppa till innehåll

Snart Dags För Nya Iphone 6S


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur ser intresset ut? Vilken storlek är mest intressant, stora eller lilla? Vilket av ryktena tycker ni vore roligast om det infriades?

 

Rykten:

http://www.billigaste-fastpris.se/iphone6s

 

Själv är jag oerhört sugen på den, dock blir den nog för dyr i början för min del. Så jag får väl dras med iPhone 5s ett tag till. Egentligen inget fel på telefonen mer än att batteriet bara håller i några timmar nu för tiden :/

 

Måste säga att jag har svårt att bestämma mig för den lilla eller stora 6s. Jag tror att jag hade ogillat den stora i början men säkert vant mig och därefter inte kunnat använda den mindre :/ För min del så är det extra RAM som lockar framförallt. Tycker flikarna på 5s i Safari laddas om hela tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Någon som vet när iPhone 7 kan tänkas komma?

 

En inte helt otippad gissning är till hösten och närmare bestämt oktober-november. Just när det kommer till iPhone-släppen så finns det ju ett tydligt mönster. Nyheten blir gissningsvis en ny design och mindre förbättringar.

 

Det har även förekommit rykten som att hörlursuttaget skall tas bort och att man istället får "lighting"-lurar. Dvs att man kopplar de till ladduttaget och kan lyssna via det. Sedan har det även förekommit rykten om att den kan bli vattentät samt få dubbla kameror så att bilderna blir mycket bättre.

 

Men nu är det rätt långt kvar till lanseringen så mycket kan hända och det lär även kanske läcka ut lite saker mot närmandet av lanseringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...