Hoppa till innehåll

Förutser Du Till "spelet 2008" ?


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv tror jag gta IV blir bäst 2008. Iallafall för mej blir det nog det. Största besvikelsen tror jag blir star wars the forced unleashed. Antingen gör dem en overpowered eller så begränsar dem en för mycket är vad jag tror. Det blir säkert ett spel som är roligt till en början men bli lät enformigt.

Starwars force unleashed : Jag har den känslan också, jag tror inte de lär bli så enformigt, eftersom de är en helt ny intresant story baserad på sätt och viss till orginal storyn. Och sedan har vi Multiplayern också. Tror ni man bara spelar jedi/sith då eller kanske storm troppers osv?.

 

Fast ärligt tror jag inte force unleashed har chansen år 2008, bara ett okej spel man ska ha spelat.

Jag menar de kan inte slå t.ex. FarCry 2, så man kan lika gärna räkna ut force unleashed ;)

Fast FarCry2 gjorde enligt mig ett misstag att inte utnyttjar CryEngine 2 :(

who knows realy?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, jag mena bara att de kanske skulle varit bättre med CryEngine 2, snackar inte tillstånd å sånt.

Dunia kommer nog komma långt, som man ser på deras resultat redan.

Tror/tycker att FarCry2 kommer vara så mycket bättre en Crysis, för FarCry 2 miljön slår Crysis any time.

(Kanske inte i Grafik, men ni fattar)

 

Ps: Kommer FarCry2 ut på xbox 360? playstation 3? , jag orkar inte kolla up själv :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, jag mena bara att de kanske skulle varit bättre med CryEngine 2, snackar inte tillstånd å sånt.

Dunia kommer nog komma långt, som man ser på deras resultat redan.

Tror/tycker att FarCry2 kommer vara så mycket bättre en Crysis, för FarCry 2 miljön slår Crysis any time.

(Kanske inte i Grafik, men ni fattar)

 

Ps: Kommer FarCry2 ut på xbox 360? playstation 3? , jag orkar inte kolla up själv :P

Jo, Afrika är en väldigt spännande och varierande miljö. Dock var ju Crysis miljöer också heltjusiga, speciellt att se det nedfrusna paradiset. Far Cry 2 kommer ut på Xbox 360 och Playstation 3. Det är en av anledningarna till att jag tror att grafiken inte kommer vara i klass med Crysis. PC-versionen på max kommer ju vara snyggare än konsolversionerna men jag tror inte att Ubisoft gör en väldigt stor grafisk skillnad mellan versionerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...