Hoppa till innehåll

Halo


rinosaur
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Om du orkar vänta ett halv år eller så, köp då Halo 2 för det kommer att bli så himla mycket bättre så det inte är klokt! Det skulle jag rekomendera, fast annars kan du ju köpa halo och ladda hem xbconnect från internet så du kan lira över internet. Fast de behöver en router och breband för det. För spel som inte kan köras på internet kan inte jämföras med de som man kan spela på internet med.

:arrow:

Remember that! (Det jag sa om internet spel som jämförs så menade jag egentligen bara sjutspel och några andra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle fett köpa halo om jag bar hade haft xbox...det är ju så himla dyrt(xbox asså)...jag tycker att priset borde sänkas precis dom det gjorde till gamecube..

 

Det har blivit sänkt ca 3000 kr på vissa ställen. Först kostade det ungefär 5000 kr och på några ställen kostar det nu 1800 kr.

 

__________________________________________

 

Halo e likadant som något annat spel bara att man e en robot men jag ger det: 8/10

 

Det är inte alls som andra spel. Halo är j*vligt mycket roligare än andra sjutspel. Man kan ju spela på internet som inte går på så många olika spel som tex james bond. Xbox har en perfekt internet spelning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...