Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Ps3 Eller Xbox 360


Hoglund7
 Dela

Rekommendera inlägg

recistance 2 - 1an suger, så då gör nog 2an det.

Little big planet. Det finns vissa som köper ps3 för det xD

Ähh... 1an sög VERKLIGEN INTE! Den ägde så GRYMT mycket, den hade så bra story.

2an kommer att fylla hela Blu-Ray skivan, vilket innebär 50GB (precis som Metal Gear Solid 4 gör). Detta kommer att medfölja ett STORT och BRA spel! ;)

 

Glömde skriva in det spelet :P Fixade in den nyss...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kolla på de exklusiva spelen och välj konsollen som verkar ha roligast.

men vad händer om den är billigare du får sämre teknologi i den

säger en sak till alla x-box faan: ni kommer se när blu -ray tar över världen då tittar ni på eran x-box och tänker 2500:- helt i onödan o tänk på alla baterier jag köp. jag kunde köpa en ps3 när jag hade chansen och få 2 spel med

Eller så har man köpt ett play'n charge kit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Asså det är inte så stor deal! Asså 360 kom ut tidigare! Köper PS3 som utcecklas mera får du ut mer av den, kontrollerna är nice på ps3 efter som den har gått i tre generationer! ps1, ps2, ps3 xbox har bara två som sålt bra! playstation har 3! 3! Alltså KÖP ps3 ! Ps3 har grym grafik! :D :D :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Båda konsollerna utvecklas, och kan alla fanbois vara så vänliga att förklara vad PS3 har kvar att visa? Man har hört det ända sen PS3 släpptes nu. ( Jag hävdar inte att PS3 är dåligt. Komponenterna är helt klart bättre än Xbox360. Men om de exklusiva spelen till PS3 inte är bra, vad ska man då ha konsollen till? )

 

Till alla fanbois som tror att grafiken är bättre på PS3/Xbox360:

 

Den är i princip likadan på båda konsollerna. Det beror mest på TV:n du lirar på. Spelen är inte omstrukterade som allihopa verkar tro. Dock kan man spela kraftigare spel med bättre grafik på PS3.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle nog säga ett 360, visst ps3 är en bätre konsoll det e helt klart, men 360 har bätre handkontroll och mkt mer och stor och bra spel (som halo!!!!! gears of war,mm) ps3 har inget bra spelutbud men en underbar maskin och kontrollen borde vara som 360 den e mö goare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Båda konsollerna utvecklas, och kan alla fanbois vara så vänliga att förklara vad PS3 har kvar att visa? Man har hört det ända sen PS3 släpptes nu. ( Jag hävdar inte att PS3 är dåligt. Komponenterna är helt klart bättre än Xbox360. Men om de exklusiva spelen till PS3 inte är bra, vad ska man då ha konsollen till? )

 

Till alla fanbois som tror att grafiken är bättre på PS3/Xbox360:

 

Den är i princip likadan på båda konsollerna. Det beror mest på TV:n du lirar på. Spelen är inte omstrukterade som allihopa verkar tro. Dock kan man spela kraftigare spel med bättre grafik på PS3.

förstår inte hur ni kan tycka att ps3 kontrollen är dålig. Om ni tycker den är för lätt. Så köp en dual shock 3. Om ni inte gillar skak. Stäng av den.

Och kommande hösten då kommer det spel till ps3. Och little big planet. Det kommer sälja många ps3or för bara det spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...