Hoppa till innehåll

Tekken 3


Joy
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är en gammal goding, har nån nån fråga eller vill bara snacka om det så gör ni det här..

 

Säg till om jag ska lägga in combos.. Och säg vilken gubbe jag ska göra det med också, alltså vems combos det ska vara, gör det gärna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej? Kan du många combos? Jag kan en as grym med Yohimitsu! Ska bara skriva den.. Få se här..

 

Fyrkant, Trekant, Fyrkant, Ring, Ring, Ring, Fyrkant, Fyrkant, Fyrkant!! Vad gör han då? Slår sparkar, och fäktas ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej? Kan du många combos? Jag kan en as grym med Yohimitsu! Ska bara skriva den.. Få se här..

 

Fyrkant, Trekant, Fyrkant, Ring, Ring, Ring, Fyrkant, Fyrkant, Fyrkant!! Vad gör han då? Slår sparkar, och fäktas ;)

måste testa det nån gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett råd skaffa 4:an istället det är typ 100 ggr bättre och jag vill veta en combo med trägubben (kommer inte ihåg vad han heter)

 

Trägubben, Mokojin, är random gubbe, när man väljer han blir han slumpad gubbe, alltså nån av de karaktärer man har, alltså är han inte en gubbe med egna attacker, därmed finns ingen combos med han..

 

FuskFreddie "jag har spelat det hos en kompis en gång men kommer inte ihåg om det var kul.Är det värt att köpa?"

 

Jo,då.. Det är det värt, men kanske lite gammalt nu, så du ska kanske köpa fyran i stället, men om du inte har PlayStation 2, så visst, köp det!

 

Ozoon "måste testa det nån gång..."

 

ok

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...