Hoppa till innehåll

Runescape


Organism
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo, nu är det så här.

Att jag har börjat att spela rs lite då och då igen.

Men när jag väl har loggat in på min gubbe, så loggas jag ut efter sådär ca 15 min.

Och detta händer i vissa tidsperioder. Det kan hända hela tiden under 2 timmar, sen vissa dagar/timmar när jag spelar händer det inte ett skit. Mitt lösenord, är ja väldigt svårt. Så jag tror inte att någon kan det. Jag har inte visat mitt lösen för någon annan, vilket är normalt att man inte gör.

 

Vad kan det vara?

Någon som kan bidra en litet svar?

- Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bero på många olika saker.

 

Spela på svenska världar, inte på världar i U.S.A. Sen kan det vara så att din anslutning till internet krånglar när du spelar på internet. Nästa gång du spelar kolla vilken anslutning du har, och sedan när du loggas ut, kolla då snabbt igen om du har en bra anslutning. Och du vet väl att om man står still i 2 minuter så loggas man ut automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan också vara Runescape HD. Kolla om din dator klarar av att spela RSHD. Eftersom det gör tyvärr inte min. Då jag ska köpa en ny snart till jul. Jag kan vara inne runt 20 min med HD sen kommer det .log på skrivbordet där det står massa. Om du har fått en .log så är det din dator som inte pallar att spela spelet tror jag. Men du kan ju posta den här så kan vi se vad som står? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bero på många olika saker.

 

Spela på svenska världar, inte på världar i U.S.A. Sen kan det vara så att din anslutning till internet krånglar när du spelar på internet. Nästa gång du spelar kolla vilken anslutning du har, och sedan när du loggas ut, kolla då snabbt igen om du har en bra anslutning. Och du vet väl att om man står still i 2 minuter så loggas man ut automatiskt.

Jo, nej det är ingenting med nätverket & jo jag vet att vad som händer om man står still i 2 minuter..

 

Det kan också vara Runescape HD. Kolla om din dator klarar av att spela RSHD. Eftersom det gör tyvärr inte min. Då jag ska köpa en ny snart till jul. Jag kan vara inne runt 20 min med HD sen kommer det .log på skrivbordet där det står massa. Om du har fått en .log så är det din dator som inte pallar att spela spelet tror jag. Men du kan ju posta den här så kan vi se vad som står? :P

Den klarar det, men jag spelar med vanlig upplösning. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...