Hoppa till innehåll

Trasig Igen?!?!


Satisfaction
 Dela

Rekommendera inlägg

Igår spelade jag SW:TFU före jag gick och lade mig. Stängde av Xboxen. Och vad ser jag när jag ska lägga mig? Jo 3 röda lampor lyser...Jag stänger av strömmen, och det slutar. Nu startar den inte längre...

 

Strömförsörjningslådan ska lysa "Gul-orange" när man inte har den på va?

Och den lyser. Men den startar inte. Plus att om jag måste skicka iväg den så har jag en skiva i den...

Kan det vara något med sladdarna? Fast enligt manualen så är det ett maskinfel.

 

Och nu har jag heller ingen garanti längre...

 

Någon som har en aning...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm jag har hört att man ska ha på xboxen några minuter, sen ska du stänga av och lägga en handduk runt den.

gör det inte!!!

det gör saken värre... men hur som helst, se till att alla sladdar sitter i helt.

Saken ska lysa gul-orange medan xboxet är avstängt, och för mej då jag fick RROD så gick det att öppna skivfacket.

MEN för mej första gången så var det den dära stora sladd saken som va sönder...

det kan kanske vara den

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet att på de gamla 360 modellerna måste du sätta i sladdarna till strömförsöjningen i en viss ordning.

1. dra ur alla kablar till strömen 2. sätt in den första i vägguttaget( den till adaptern eller vad f*n det nu e) 2. sätt i andra kabeln från adaptern 3. och sista nu sätter du in kabeln från adaptern till 360:t.

Funkar inte det e det fel på den.

Hur gammal e den??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

du vet att på de gamla 360 modellerna måste du sätta i sladdarna till strömförsöjningen i en viss ordning.

1. dra ur alla kablar till strömen 2. sätt in den första i vägguttaget( den till adaptern eller vad f*n det nu e) 2. sätt i andra kabeln från adaptern 3. och sista nu sätter du in kabeln från adaptern till 360:t.

Funkar inte det e det fel på den.

Hur gammal e den??

mitt xbox är typ köpt när det började säljas och på det behöver man då inte sätta in kablarna i någon speciell ordning. så det är inte sant det du säger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du vet att på de gamla 360 modellerna måste du sätta i sladdarna till strömförsöjningen i en viss ordning.

1. dra ur alla kablar till strömen 2. sätt in den första i vägguttaget( den till adaptern eller vad f*n det nu e) 2. sätt i andra kabeln från adaptern 3. och sista nu sätter du in kabeln från adaptern till 360:t.

Funkar inte det e det fel på den.

Hur gammal e den??

mitt xbox är typ köpt när det började säljas och på det behöver man då inte sätta in kablarna i någon speciell ordning. så det är inte sant det du säger

 

funkade ju för han och på mitt första var det samma sak gick itne starta annars. samma sak med en polare som köpte ett beg (så vet inte hur gammalt det är).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...