Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Att Få Speltid


fruesgkuas
 Dela

Rekommendera inlägg

Frågade, han sade: ÄÄH han skiter i skolan han, det finns inget jag kan göra för att få honom att klara skolan så han får väl spela på tills han är 18 sedan åker han ut.

alltså, köper han gamecard till din bror fast han sitter 24/7???

och jag tror att han inte köper speltid till dig för att han är rädd att du ska sluta plugga mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Glöm nu inte att din farsa gör det här för att han bryr sig om dig, tog WoW över delar av ditt liv förut? T.ex. prioterade du WoW framför saker som skolan?

 

Dessvärre tycker jag att det är väldigt märkligt.

Notifiera att hans brorsa nu då spelar i stort sett dygnet runt.

 

Han behöver ju inte bli lika misslyckad...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh min farsa lät mej spela dygnet runt han lät mej tom köpa från hans kredit kort spel-tid. Han sa inget att jag skolkade från skolan :P fast mina småsyskon var tvungna att gå

 

Då har du en riktigt dålig och ansvarslös farsa.

 

Bryr mej inte.

 

Då borde du inte heller försöka verka som att han är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du en lvl 70? Sluta isåfall spela wow och sälj acc. Jag vet du VILL spela wow men du kan börja spela te.x flyff.

 

2: Börja lira privat-server räkomnderar det värkligen inte.

Sluta med WoW och börja med Flyff är väl lite fail ändå?

WoW är ju trots allt störst/bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro mig, jag vill inte spela Flyff, testade flera månader innan förslaget kom på detta forum.

 

Gjorde ett account där. Blev level 2. - Orka spela detta är tråkigt.

 

 

Själv har jag ett account på World of Warcraft som är level 70, en level 61, en level 63.. Classes: Paladin (70), Warlock (61), Hunter (63)

 

Jag har spelat spelet i två år (innan jag inte fick spela något mer) och tre stycken över level 60 är väldigt dåligt, jämfört med min bror då som har:

 

70 warrior, 71 pally, 78 hunter, 70 rogue, 58 deathknight, 53 shammy och en till hunter (level 65)

 

han har spelat lika länge, några månader mer bara...

 

 

Okay, nu det förklarar en hel del om hur vitt skilda jag och min bror är i spelandet. eller?

 

 

_ lösningen är dock nära.. jag satte mig ner och snackade riktigt länge så att han blev trött X-D

sedan sade jag en massa saker om ditt och datt. Nyss sade han att han skall ge mig 600-800kr i månaden om jag sköter skolan bra. eeeeeeeeh? okay, som jag inte gör det nu?

 

sedan frågade han mig hur länge jag satt då sade jag 2 timmar (fast jag egentigen sitter 4 timmar med skolan.)

då sade han att jag ska sitta 3 timmar, och jag sade; varför inte 4 timmar.

 

då sade han okay och så sedan så blev det som det blev, (har inte fått pengarna ännu men förhoppningsvis så får jag dem när han får löning nästa gång.

 

:P fick nyss tillbaka mitt fysikprov och mattematikprov:

Fysikprov: 1 poäng från 100% rätt X-D

Mattematikprov: VG, 2 poäng från MVG :o

 

okay jag tror knappast att jag inte sköter skolan.....

Har Mikrobiologiprov imorgon förhoppningsvis så får jag MVG på den också som jag fick på det föregående mikrobiologiprovet.

 

Tittar tillbaka här vid nästa löningsdag (den 28 november?) fortsätt att posta på om ni kommer med något som kan förstärka chansen att jag får pengarna :D (i scratch your back and you scratch mine håller jag på med nu) bara det att jag hoppas på ökad chans (chansen att jag får något är på 73% just nu)

 

(Haha jag gillar paranteser XD)

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...