Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Far Cry 2?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

 

WARNING!!!!!

 

FarCry 2 har sämsta "xbox live" läget så när du klarat singelplayer läget så kommer det ligga och samla damm bara. Men om du söker efter ett spel och inte har live så är detta ett riktigt bra val. Grafiken är BÄST!! (inte lika bra på 360) , explosionerna: WOW!!! allt e grymt. Har testat det hos en kompis fast efter en vecka hade han varvat det ( OBS!! Han e nörd så han varvar spel fort) men visst var det bland de bästa han spelat, och jag med!! :D

 

men om du har live ska du skaffa cod 5. har ALDRIG!!! spelat något bättre, gillade du cod 4 då kommer du ÄLSKA cod5!!!!! cod 5 e typ som cod 4 fast roligare, det e inte något misslyckande som cod 3 utan det e värt att köpa!!! till alla er andra också!!!!!! *(srry om jag gick lite oftopic nu i slutet :P )

Redigerat av doversten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man är på väg till olika uppdrag är det lätt att bli sur när det kommer några bilar med stationära kulsprutor och börjar skjuta på dig...samma med lite outposts här och där. Det kan oftast undvikas med lite bussturer hit och dit :) Men i slutet av uppdrag får man sån skön känsla. Iallafall om man knappt förlorat liv. Sen kan man göra alla uppdrag på olika sätt. Spring in med en kulspruta, stå med snipern långt ifrån, smyga in med kniv...ja vilket sätt du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Tycker att mirrors edge demot var typ helt okej. Ni som inte har far cry 2 ni ska inte säga något. Jag har det och det är

dåligt, enformigt bra grafik och det enda man stöter på är fiender hela afrika hatar dig. Inte en enda person man inte ska skjuta, precis som crysis. OCH STORYN DET VÄRSTA. Varför gör han det här igenkligen? han kunde lika gärna vart i USA

och ha det roligt, istället för att åka till afrika och döda folk. Det kunde vara lite som cod då man är tvingad till strid.

 

 

5/10

 

 

+ Bra grafik

+ Bra vapen

 

 

- Enformigt

- Blir tråkigt i längden.

- Storyn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att mirrors edge demot var typ helt okej. Ni som inte har far cry 2 ni ska inte säga något. Jag har det och det är

dåligt, enformigt bra grafik och det enda man stöter på är fiender hela afrika hatar dig. Inte en enda person man inte ska skjuta, precis som crysis. OCH STORYN DET VÄRSTA. Varför gör han det här igenkligen? han kunde lika gärna vart i USA

och ha det roligt, istället för att åka till afrika och döda folk. Det kunde vara lite som cod då man är tvingad till strid.

 

 

5/10

 

 

+ Bra grafik

+ Bra vapen

 

 

- Enformigt

- Blir tråkigt i längden.

- Storyn

Det är innebördes krig i Afrika och man skickades dit för att döda 'The Jackal'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...