Hoppa till innehåll

Left 4 Dead


ThaNooB
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Var hittade du demot? ;)

Har du Counter-Strike 1.6 så finns det i listan. Bara att installera.

Har du inte 1.6 så finns det säkert något annat sätt att tanka demot på. Kolla på Left 4 Dead's officiella hemsida.

 

Blir nog ett köp för mig med. Blir en ny dator nu i veckan eller nästa så jag har taggad till tusen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har spelat Demot sen det släpptes för de som förhandsbokat spelet förra veckan :) Skitbra spel. Det största nöjet i spelet är röstkommunikationen (Att ha en mikrofon är nästan nödvändigt :P). Jag gillar också mach-skapande systemet då man möter nya personer nästan varje gång :P

 

Spelet kostar bara ca 345kr :) Men ladda ner demot via Steam och se vad ni tycker.

 

 

Kolla även in spelets introvideo

http://vimeo.com/2173425

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en ganska kass data med ett 8600GT i. Det står att jag behöver uppdatera mitt grafikkort med senaste uppdateringen fast jag har den senaste. Så jag antar att jag egentligen skulle behöva nytt. Men jag får ny dator nästa år och eftersom det inte laggar så ska det väl funka :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en ganska kass data med ett 8600GT i. Det står att jag behöver uppdatera mitt grafikkort med senaste uppdateringen fast jag har den senaste. Så jag antar att jag egentligen skulle behöva nytt. Men jag får ny dator nästa år och eftersom det inte laggar så ska det väl funka :D

Nej, får samma. Det är Steam's driver detection som inte riktigt hänger med. Bara välj "Fråga inte igen" och fortsätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns att ladda ner på www.steampowered.com. Riktigt roligt spel, kommer att boka det på steam någon gång denna veckan. Flyttar till Half-Life forumet då VALVe har gjort spelet.

Ja, det var ju felplacerat, men forumet borde byta namn =/ Hörde att Steam patchat "Play as infected" glitchen i public demot, har inte kunnat kolla själv eftersom mitt steam inte vill funka ordentligt. Senast jag spelade (Innan officiella demot släpptes) så kunde man använda sig av ett kommando för att spela som infected (Något som steam försökt spärra). Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...