Hoppa till innehåll

Left 4 Dead


ThaNooB
 Dela

Rekommendera inlägg

Förbeställt, såklart. :P

 

Jag spelar inte demos, dom innehåller ofta en massa fel och buggar, som kan göra att man kanske blir besviken. Kan knappt bärga mig. :)

 

MovieMe*

Röstkommunikationen är likadan som i alla andra spel. :P

Jag kommer inte använda mikrofon ofta, nöjer mig med ljuden som finns, ex. När man laddar om, så säger ens karaktär det osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Förbeställt, såklart. :P

 

Jag spelar inte demos, dom innehåller ofta en massa fel och buggar, som kan göra att man kanske blir besviken. Kan knappt bärga mig. :)

 

MovieMe*

Röstkommunikationen är likadan som i alla andra spel. :P

Jag kommer inte använda mikrofon ofta, nöjer mig med ljuden som finns, ex. När man laddar om, så säger ens karaktär det osv.

Röstkommunikationen går att ställa in på konstant (I options). Man har ju inte mic för att säga "Jag laddar om" lol :P Demon brukar inte innehålla buggar =/ Demot görs ju tillochmed efter det färdiga spelet.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förbeställt, såklart. :P

 

Jag spelar inte demos, dom innehåller ofta en massa fel och buggar, som kan göra att man kanske blir besviken. Kan knappt bärga mig. :)

 

MovieMe*

Röstkommunikationen är likadan som i alla andra spel. :P

Jag kommer inte använda mikrofon ofta, nöjer mig med ljuden som finns, ex. När man laddar om, så säger ens karaktär det osv.

Röstkommunikationen går att ställa in på konstant (I options). Man har ju inte mic för att säga "Jag laddar om" lol :P Demon brukar inte innehålla buggar =/ Demot görs ju tillochmed efter det färdiga spelet.

 

Haha okej. Jag antog att du skulle ha mikrofon till att berätta när du måste ladda vapnet osv. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har laddat ner det till Steam. Jag testade bara singleplayer, men det verkar lovande... Tror jag köper det.

Förresten, någon som vill spela demot i veckan? Vet inte hur det funkar, men det finns ju multiplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har laddat ner det till Steam. Jag testade bara singleplayer, men det verkar lovande... Tror jag köper det.

Förresten, någon som vill spela demot i veckan? Vet inte hur det funkar, men det finns ju multiplayer.

Im up for it. Steam - Mega99916

 

addar dig på söndag...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, har laddat ner demot och kört med 3 andra. Vi klarade en runda. Men när vi körde på expert så dog vi ofta...

Jag har beställt Left 4 Dead +(GTA IV ocg Counter Strike Source).

Jag kommer spela L4D för fullt denna vecka om någon rolig person är med från fuska...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...