Hoppa till innehåll

Uppfinning


Gäst Waldorf
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Waldorf

är det någon här som kan komma på en smart uppfinning som inte blivit gjort än? på min skola ska vi ha en teknik mässa och alla ska komma på en uppfinning men jag kommer inte på någon. det får även vara en förbättring av en redan gjord grej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

Mina kompisar gjorde typ en modell av en flytande fotbollstadium när vi hade typ nobbel i vår skola. Men du kan typ göra en fin katapult eller en tröja med mössa vantar... ihopsyd.

 

 

 

 

Vet inte om den här länken kan hjälpa dig men http://susning.nu/Uppfinning

det ska gärna vara något ingen gjort förut. som förra året vann en som gjorde en snusbakare så man inte blir så skitig om händerna och att det alltid blir en bra storlek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mina kompisar gjorde typ en modell av en flytande fotbollstadium när vi hade typ nobbel i vår skola. Men du kan typ göra en fin katapult eller en tröja med mössa vantar... ihopsyd.

 

 

 

 

Vet inte om den här länken kan hjälpa dig men http://susning.nu/Uppfinning

det ska gärna vara något ingen gjort förut. som förra året vann en som gjorde en snusbakare så man inte blir så skitig om händerna och att det alltid blir en bra storlek

 

Jag slår vad om att han inte fick idén från någon person på nätet som till skillnad från honom faktiskt orkade tänka själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska ge några ledande frågor (Någon måste ju lära honom hur man tänker).

 

"Vad finns som inte fungerar som jag vill?"

"Vad har irriterat mig den senaste veckan och hur kan jag förhindra det?"

"Det skulle vara bra om..."

"Det skulle vara coolt om..."

"Jag visualiserar ett hem i framtiden, och ser..."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...