Hoppa till innehåll

Warcraft Iii


fredu
 Dela

Rekommendera inlägg

Slänger in det här när ni ändå snackar om Warcraft 3 + expansionen.

 

När jag köpte Warcraft 3 för ett par år sen (typ 5 år sen eller nåt) så hade jag ingen aning om att det fanns ett "huvudspel" och en expansion. Min mamma var lite tveksam om jag skulle få köpa så jag tog spelet med orcen ("huvudspelet)" och la fram motiveringen: "Spelet går ut på att man ska besegra de här monsterna". Hade ingen aning om vad spelet går ut på. Hade bara spelat första testbanan (där man lär sig kontroller och dylikt) hos en kompis. Tänk om jag hade valt expansionen med människan på med motiveringen: Man är de här snälla människorna som ska försvara jorden". Jag skulle nog blivit väldigt sur när jag skulle upptäcka att det var en expansion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry för "bumpning" men ville bara säga att jag har Warcraft III nu!

Grattis, har du TFT också?

TFT är en förkortning för "The Frozen Throne", som är ett expansionpack till WC3:ROC

 

Nepp Inte TFT ennu! Men ska köpa det!

 

Slänger in det här när ni ändå snackar om Warcraft 3 + expansionen.

 

När jag köpte Warcraft 3 för ett par år sen (typ 5 år sen eller nåt) så hade jag ingen aning om att det fanns ett "huvudspel" och en expansion. Min mamma var lite tveksam om jag skulle få köpa så jag tog spelet med orcen ("huvudspelet)" och la fram motiveringen: "Spelet går ut på att man ska besegra de här monsterna". Hade ingen aning om vad spelet går ut på. Hade bara spelat första testbanan (där man lär sig kontroller och dylikt) hos en kompis. Tänk om jag hade valt expansionen med människan på med motiveringen: Man är de här snälla människorna som ska försvara jorden". Jag skulle nog blivit väldigt sur när jag skulle upptäcka att det var en expansion.

Hah, tur att du köpte War3:ROC!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller på att installera Warcraft 3 på nytt nu. Får se om jag gillar det fortfarande.

 

EDIT: Gillade det inte. Blir bara stressad när jag spelar det. Har nog pluggat för mycket de senaste veckorna, skönt med lov nu. Har haft ungefär 2 prov per vecka...

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...