Hoppa till innehåll

Gun


jollejhh
 Dela

Rekommendera inlägg

när man ska döda hollister måste man ha uppgraderat sitt vapen innan för jag hann aldrig så nu sitter jag fast och när jag avslutar uppdraget är jag fast på ett ställe och kan bara starta det uppdraget så kan jag komma därifrån eller måste jag möta honom med det sämsta vapnet eller finns det nåt knep att döda honom? :huh: :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när man ska döda hollister måste man ha uppgraderat sitt vapen innan för jag hann aldrig så nu sitter jag fast och när jag avslutar uppdraget är jag fast på ett ställe och kan bara starta det uppdraget så kan jag komma därifrån eller måste jag möta honom med det sämsta vapnet eller finns det nåt knep att döda honom? :huh: :o

beskriv hur hollister ser ut så ska jag hjälpa dig, har klarat spelet det e skit kul.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

holister är väl den där killen med rustning på sin häst??? om det är det så vet jag inte om det hjälper men jag försökte att bara skuta han i huvudet, det var ganska svårt att döda han men det går om man försöker några gånger ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...