Hoppa till innehåll

Kanske Sälja Mitt Acc


elin1101
 Dela

Rekommendera inlägg

ja fattar om man säljer wow acc för ca 2000kr. men inte runescape accs 1000kr. Det är liksom inte värt det.

Jesus du har inte en j*vla aning....

 

Det finns fullt med sidor som säljer runescape accounts aka marknader. Kolla då på ett account med 99 i alla skills så får du se priset, ett pris på runt 5000-9000kr.

Ett konto med 50 i alla skills går på 2000-3000kr.

 

Och så kan man inte jamföra wow med rs, löjligt... Jag har spelat wow sen det kom ut, det är f*n så mycket enklare på wow att klara alla saker än vad det är på runescape.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja fattar om man säljer wow acc för ca 2000kr. men inte runescape accs 1000kr. Det är liksom inte värt det.

Jesus du har inte en j*vla aning....

 

Det finns fullt med sidor som säljer runescape accounts aka marknader. Kolla då på ett account med 99 i alla skills så får du se priset, ett pris på runt 5000-9000kr.

Ett konto med 50 i alla skills går på 2000-3000kr.

 

Och så kan man inte jamföra wow med rs, löjligt... Jag har spelat wow sen det kom ut, det är f*n så mycket enklare på wow att klara alla saker än vad det är på runescape.

 

Det är ju bara för att wow är enklare och roligare att lvla i. Men endå.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag själv skulle inte komma på tanken att köpa ett 138 acc för 500 kr ens..

Jag skulle inte köpte detta om det så kostade 50 spänn. Max 300 tror jag nån vill köpa för.

Ja dom kanske vill, men det är inte ett riktigt pris.

Ni förstår, att gå från lvl 1-99 tar minst 3 månader. Hur många member skills finns det? 9st.

Vi säger att en betalar med kreditkort, 50kr/mån och det tar 3 månader för 1 skill (member skill).

50 x 3=150kr.

Då är det 8 skills kvar.

 

8 x 3=24.

50x24=1200+150=1350kr.

Då är det en som betalat 1250kr för att fixa lvl 99 i en member skill.

Men detta var ju beräknat på att en skill tar 3 månader, vilket dom inte gör. Att gå till lvl 99 tar iaf 5 månader.

9 x 5=45 månader.

50kr x 45mån=2250kr.

Alltså 2250kr för att få 99 i alla member skills.

Sedan har vi 12 f2p skills. Och för att fixa lvl 99 i fishing, crafting, range, melee och magic så krävs det ett membership för att fixa dom sista 30 levlarna.

69 till 99 tar ungefär som snabbast 2 månader.

100kr=2 månader.

5 skills, 2 månader för varje;

5 x 100=500kr.

2250+500kr=2750kr.

Dåså, för att sedan gå efter statistik så ska ett konto med 99 i p2p skills och lvl 99 i 5st f2p skills kosta 2750kr.

Så för ett konto med lvl 99 i 13/21 skills = 2750kr. Dvs att ett konto med 99 i alla skills kostar över 4000kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

skulle säga att du nog kan få 500kr för den med tanke på dina skills och att du måste ju ha nån som vill köpa också =/

 

Men man skulle ju kunna säga i vissa fall att ens gubbe e värd lika mycket som ens total >.> bortsett från 99 skills förstås

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja fattar om man säljer wow acc för ca 2000kr. men inte runescape accs 1000kr. Det är liksom inte värt det.

Jesus du har inte en j*vla aning....

 

Det finns fullt med sidor som säljer runescape accounts aka marknader. Kolla då på ett account med 99 i alla skills så får du se priset, ett pris på runt 5000-9000kr.

Ett konto med 50 i alla skills går på 2000-3000kr.

 

Och så kan man inte jamföra wow med rs, löjligt... Jag har spelat wow sen det kom ut, det är f*n så mycket enklare på wow att klara alla saker än vad det är på runescape.

 

Du fick lite rage när du läste snubben inlägg eller?

Du säger att man inte ska jämföra men du gör det själv. Man lägger ner en massa tid på bägge spelen.

Q_Q beyotches

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tar max en vecka att nå de skillsen så jag säger... 300 spänn? I och med att du inte har en enda member-skill. Ingen köper en f2p som inte vart member. Bara ett tips.

jo om vi snackar pures, mains kan dock bli lite svårt..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...