Hoppa till innehåll

Matte Direkt Facit


swe3633
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kan skaffa diverse MatteDirekt prov år 6-9 ;)

Kommer kosta rejält isåfall, för dels ogillar jag er småbarn- Och dels ogillar jag fusk.

(Dock gillar jag pengar mer än jag hatar det andra)

TACK VARE SÅDANA SOM DIG SER VÄRLDEN UT SOM DEN GÖR, DU SÄLJER PROV TILL EN SKITUNGE SOM FÅR PENGAR GENOM ATT RÅNA EN GAMMAL TANT OCH SEDAN SKA HAN SÄLJA DEM VIDARE! FYFAN, ÅT h*lvete MED KAPITALISTISKT TÄNKANDE SOM DITT, FOLK SKADAS AV DIN GIRIGHET!!!!11111111!!12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan skaffa diverse MatteDirekt prov år 6-9 ;)

Kommer kosta rejält isåfall, för dels ogillar jag er småbarn- Och dels ogillar jag fusk.

(Dock gillar jag pengar mer än jag hatar det andra)

TACK VARE SÅDANA SOM DIG SER VÄRLDEN UT SOM DEN GÖR, DU SÄLJER PROV TILL EN SKITUNGE SOM FÅR PENGAR GENOM ATT RÅNA EN GAMMAL TANT OCH SEDAN SKA HAN SÄLJA DEM VIDARE! FYFAN, ÅT h*lvete MED KAPITALISTISKT TÄNKANDE SOM DITT, FOLK SKADAS AV DIN GIRIGHET!!!!11111111!!12

 

Wow, du tog det då inte lugnt :P Om du läste mellan raderna så skulle du märkt min ironi och ogillande av ungen.

Skulle du frågat vad priset var per papper skulle det vara tresiffrigt ;)

 

Anta aldrig att jag är en skit.. Jag gör faktiskt ett väldigt bra jobb med att sprida den faktan själv thank you
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...