Hoppa till innehåll

Officiell Spelkväll!


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

http://img12.imageshack.us/img12/7079/spelkvall.jpg

 

Det är dags att skapa en gigantiskt spelkväll-tråd så vi slipper de andra trådarna där folk har problem med att vara med p.g.a att man har lov på olika veckor. Den här tråden kommer att löpa kontenuerligt d.v.s att vi kommer att ha spelkvällar varje helg och inte bara i en vecka! Utan varje helg framöver för dom som vill och kan.

 

Uppvärmnings gaming Fredagar 18.00: På uppvärmnings gaming på fredagar tar vi det lugnt med varandra och förbereder oss som en uppvärmning inför kommande gaming i helgen. Vi kör inte på de högsta svårighetsgraderna i co-op och vi kör "nätt" mot varandra i deathmatchs.

 

Seriös Gaming Lördagar 18.00: På Lördagar är det seriös gaming, vi kör på de högsta svårighetsgraderna, (t.ex Halo 3 - Legendairy) vi visar ingen hänsyn i våra deathmatchs, vi försöker låsa upp de svåraste achievementsen tillsammans

 

Glöm ej att skriva era gamertags!

 

Chill Gaming Söndagar 12.00: På Söndagar lirar vi lugnt och kanske tar ett parti Uno eller kör och leker i GTA IV, Ingen tävling denna dag! (För de som inte vill förståss)

 

Detta är bara förslag på regler som inte behöver följas om man inte känner för det. ;)

 

Tråden fungerar som en kontakttråd för de som vill spela Xbox Live på helger med användare från Fuska.se. Ni får själv arrangera spelkvällar hur som helst och när ni vill men se till att snacket sköts i denna tråd.

 

Gamertags

The Moose - Yalliqhan (med Q)

Doversten - DX Fusion789

27Caramele - TandemCrown

940220 - Marcu9

MetalKungen - SLeepINGwhatER

toasten - InSiDe BrAiN

 

Någon som vill spela Left 4 Dead, här och nu? Trevlig helg!

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 267
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[

 

Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? :P

jag tror jag ska förboka det. Det verkar asgrymt!! :D har bara testat 1:an hos en kompis, jag tyckte det va rätt skoj. Fast 2:an kommer bli något specielt känns det som :D

 

ontop: ett tillägg är kanske att man skriver sin gamertag på denna tråden, skrev det nu så slipper någon skriva det sen (tänkte det kunde va rätt vettigt asso)

 

Min är: DX Fusion789 (är inte säker på siffrornas placering så man får testa sig fram lite :P )

Redigerat av doversten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[

 

Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2? :P

 

jag tror jag ska förboka det. Det verkar asgrymt!! :D har bara testat 1:an hos en kompis, jag tyckte det va rätt skoj. Fast 2:an kommer bli något specielt känns det som :D

 

ontop: ett tillägg är kanske att man skriver sin gamertag på denna tråden, skrev det nu så slipper någon skriva det sen (tänkte det kunde va rätt vettigt asso)

 

Min är: DX Fusion789 (är inte säker på siffrornas placering så man får testa sig fram lite :P )

 

Just det. bra att du kom på det! Ska fixa det.

 

Är lätt med på Lost Planet 2 när det kommer.

 

Förbannar dig för att du inte har nån Lost Planet karaktär i din bild. #$%¤! >:[

 

Halo 3, säg bara till. Kanske tidigt att fråga men vilka ska införskaffa sig LP 2?

Har alltid haft det innan, fick räcka nu. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...