Hoppa till innehåll

Ps3 Slim Vs Ps3


Gäst patrikking
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 månader senare...

Rent tekniskt sett så är ps3 slim i alla avseende bättre. Det ända stora minuset är som sagt avsaknaden av ett andra operativsystem.

 

Hur som helst lite specs som ni kanske inte visste utanför energisnålheten:

 

Möjlighet att streama Hd audio från hdmi utgången direkt (stort plus för dem med hemmabio).

http://twitpic.com/ffu04

 

Bravia Sync enabled vilket menas att den ingår i den "universella" lösning för alla Sony's produkter. Ni kanske märkt att det står Bravia Sync på alla nya tv apparater ifrån Sony? Man behöver tex bara ha en fjärr eftersom dem båda samarbetar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 5/5

PS3 Slim 3,9/5

 

 

Pågrund av att ps3 slim kan man inte installera annat oprativsystem på DÅLIGT :angry: Jag menar man kan ju använda ps3-sysemet som en dator då det är ju asbra jag önska bara att ps3:an hade 1 gb ram-minne. mEn det dunkar ju ändå rättså bra. Bara en fråga vet någon hur man fixar så att bilden i Xubuntu på ps3 blir riktigt riktigt klar och bra jag tyycker nämligen att den är lite suddig om ni förstår vad jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 Slim kan inte spela PS2 spel.

jo vissa

 

Ps3 Slim kan inte spela Ps2 spel.

 

Det är synd. Men man kan spela PS1-spel på PS3! [Källa]

Varför ska man kunna spela PS1-spel på PS3 om man inte kan spela PS2-spel? :huh:

 

Funkar Poy Poy 2 på PS3? Isåfall ska jag ha sex med mitt PS3 när jag får de, älskar de spelet :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...