Hoppa till innehåll

Spel Du Ska Köpa 2013


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 295
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänkte införskaffa Assassin's Creed IV: Black Flag när det kommer. Ska även köpa ett S-NES till sommaren, så blir väl en hel del spel till det också. Annars har jag inget direkt planerat, utan köper nog det jag får lust och råd med..... Just ja, Grand Theft Auto V är ju självfallet ett givet köp! Det släpps dessutom en vecka innan min 16-års dag, vilket gör att jag kan få det utan att själv gå miste om kontanter, och dessutom ha åldern inne! ;)

Redigerat av StarWarsBoy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte införskaffa Assassin's Creed IV: Black Flag när det kommer. Ska även köpa ett S-NES till sommaren, så blir väl en hel del spel till det också. Annars har jag inget direkt planerat, utan köper nog det jag får lust och råd med..... Just ja, Grand Theft Auto V är ju självfallet ett givet köp! Det släpps dessutom en vecka innan min 16-års dag, vilket gör att jag kan få det utan att själv gå miste om kontanter, och dessutom ha åldern inne!

Men Gta V kommer ju att ha 18-årsgräns, så hur ska det gå? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minsann, så var det tydligen! Måste ha tänkt fel. Men är ju åtminstone närmare att ha åldern inne då! ;)

Vad du traskar om kring. Alla vet ju att gta alltid har 18 år. Tycker de borde höja några år till på vissa av gta spelen. Det är min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du traskar om kring. Alla vet ju att gta alltid har 18 år. Tycker de borde höja några år till på vissa av gta spelen. Det är min åsikt.

 

18 år är dessvärre den högsta åldersgränsen som finns inom spel, då man som myndig har rätt att själv ta ansvar för sina handlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...