Hoppa till innehåll

Koppla Dator Till Tv


Windnoob
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, kort och enkelt, jag har en vga kabel och jag sätter in den i baksidan av burken och in i tven, sedan byter kanal till VGA och kommer inte upp något! Kan däremot lägga till att jag har ATI radeon program som jag tror fackar hela skiten. Jag fattar precis ingenting :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill liksom inte dela skärmen med min nuvarande skärm med min tv... Kan du beskriva lite vad du menar? :)

 

Jag har xp - 1280x768 som vanligt - tven bör vara 1024x??? eller något.. men jag är säker det är något med ati-programmet som stör :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Hittar inte själva sidan för den, Kalphite. Kanske för du har W7? eller säg vilka tabs du gick in på

 

Kanske detta hjälper nu.

cccc.bmp

 

To enable this display, click your right mouse button and select the desired desktop mode from the popup menu. For further menu options (or if two displays already are enabled), left-click the icon and drag it to one of the top boxes.

 

Jag översatt det till svenska...

 

För att aktivera denna skärm, klicka på höger musknapp och välja den önskade skrivbordsmiljön läge från popupmenyn. För ytterligare menyalternativ (eller om två skärmar redan är aktiverade), vänster-klicka på ikonen och dra den till en av de bästa boxar.

 

 

Nu borde du förstå hur man aktiverar :)!

Redigerat av Xfr33zer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...