Hoppa till innehåll

Aimbot


Gäst JespOL
 Dela

Rekommendera inlägg

http://www.mpcdownloads.com/

 

Andra gången jag skriver i en sån här tråd nu.

 

Detta är det bästa du hittar, filerna genomsöks och testas innan dom läggs upp på sidan. De garanterar inte 100% virusfritt, men det ska inte vara några problem eftersom allt redan är genomsökt. De har även ett forum du kan besöka för att kolla upp kommentare osv. om det speciella hacket du vill ha.

 

Gått ett tag sedan senaste hacket kom ut dock, så jag kan inte garantera att du inte blir vac bannad.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har för mig att när man fuskar så sparas det en fil på datorn, senare när fusket blir detected så blir du bannad när du loggar in nästa gång. Så alla saker som det står undetected på kommer i slutändan banna dig.

Redigerat av Ceto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kör 97% med nått slags fusk. Så kan ni inte bara ge mig aimbot?

Asså jag har blivit dödat hela tiden av cheaters i 3 år. Men nu 2010 så har ALLA FÅTT TAG I AIMBOT -.-

Nu är det så att 97% av alla som dödat dig på public _inte_ har lirat med något fusk, problemet är att dom har något du inte har dvs erfarenheter av spelet.

 

Lär dig spela istället för att försöka skaffa fusk som tillslut kommer att göra dig sämre än du var innan du spelade med fusk.

 

 

OBS: Gäller inte om du spelar på någon ryss server

 

 

Alternativ om du spelar på rysk server med cheaters:

 

*Byt server du spelar på

 

*Avinstallera Cs

 

 

@Ceto så har du så mycket fel man kan ha

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sant, jag hade ett acc som jag fuskade på förut. Sedan så slängde jag fusket från datorn, fast igentligen finns fusket kvar i datorn i en liten logg. När du då loggar in och ska spela så söker VAC igenom datorn efter fusk. Då när jag inte fuskade blev jag bannad för att jag har använt det tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs igenom allt en gång till. I vissa fusk sparas det logg filer. VAC Söker igenom din dator, om fusket har blivit upptäckt så blir du bannad ifall VAC hittar loggen.

 

Detta har hänt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad för jävla logg-fil? Och dom kan la inte banna dig om dom hittar en fil på din dator, dom måste ändå banna dig NÄR du fuskar.

 

Alltså om du går in på en spelserver med ett fusk på så märker VAC av det och bannar dig automatiskt, inte kan dom banna dig EFTER du fuskat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VAC igenom ditt skrivbord eller dylikt och letar efter misstänkta programm. VAC är en bot vet ni?

 

OnT: sök efter "Csfjompen" på youtube, där finns iaf undetectable(Moddar dina cs filer och gör så alla väggar blir genom skinliga, så det räknas som skin) Wh men aimbot vettefan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inget fusk som är vacsäkert

förr eller senare kommer du att åka fast.

 

Klart att du kommer bli bannad om du lirar med ett fusk i 1år, du måste ju uppdatera fusken hela tiden till nya dom är undetected...

 

 

 

@Ceto förklara varför jag inte blev bannad när jag hade fusk på datorn? (använt till att kolla om en kompis fuskade, vilket han självklart gjorde)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...