Hoppa till innehåll

Har Problem Med En Tjej


Gäst ThePartyKing
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ThePartyKing

Hej asså jag har ett jätte stort problem en tjej som fyllde 7 år igår är as jobbig hon tror fan hon äger mina hundar nu var det saå att min hund grävde ett hål i marken och då blev jag as förbannad och fyade honom. då säger den 7 åriga tjejen till mig att du kan inte fya han nu när det har gått 1 minut. då sa jag bara det har inte gått 1 minut jo säger hon då men jag visste att det hade bara gått några sekunder. för när jag fyar mina hundar så drar jag ner dom på marken och säger med hög röst fy på dig. och den tjejen då tror fan hon äger mina hundar och hon tror hon kan tala om för mig hur jag ska uppfostra dom. så jag är rent utsagt förbannad på henne nån som vet hur jag kan få bort henne så hon fattar att hon inte ska tala om för mig hur jag ska uppfostra mina hundar + tro att det är hennes ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ThePartyKing

Måste du använda våld mot den stackars hunden? :(

använder inte våld utan visar min hund att jag är arg genom att först peka på hålet han grävt sen dra ner honom på marken och sen Fya honom det är inget våld. On Topic Hur ska ja göra så den här tjejen slutar kontrollera mig

 

ps hon tror jag är arg på henne så hon började gråta här utanför mitt hus. men jag tänker inte säga förlåt eller nåt tänker inte ens prata med henne mer.

Redigerat av ThePartyKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste du använda våld mot den stackars hunden? :(

använder inte våld utan visar min hund att jag är arg genom att först peka på hålet han grävt sen dra ner honom på marken och sen Fya honom det är inget våld. On Topic Hur ska ja göra så den här tjejen slutar kontrollera mig

 

ps hon tror jag är arg på henne så hon började gråta här utanför mitt hus. men jag tänker inte säga förlåt eller nåt tänker inte ens prata med henne mer.

 

Inte mycket att göra om du inte ska prata med henne?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste du använda våld mot den stackars hunden? :(

använder inte våld utan visar min hund att jag är arg genom att först peka på hålet han grävt sen dra ner honom på marken och sen Fya honom det är inget våld. On Topic Hur ska ja göra så den här tjejen slutar kontrollera mig

 

ps hon tror jag är arg på henne så hon började gråta här utanför mitt hus. men jag tänker inte säga förlåt eller nåt tänker inte ens prata med henne mer.

 

Självförtroende pojk, självförtroende.

Gör vad du tycker är rätt. Stå på dig själv.

Hade jag varit du hade jag skitit fullständigt i henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grabben gör ju rätt, om en hund gör fel ska man greppa tag i nacken, och säga till den. Inget våld i det. Men man ska samtidigt belöna hunden om den gjort rätt.

 

onT: Skit i vad ungen säger, det är din hund. Visa att du är chefen mot hunden, och mot flickan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OCh hur gammal är du?

 

15?

 

 

9?

 

6?

9!

 

Du kan inte få så mycket hjälp här, men kan bara säga åt dig att inte bry dig om henne, eller vad hon säger. Men eftersom hon hänger med dig är hon din vän? Ungar är såna, dom är irriterande och måste lägga sig i allt. The natural order of things!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ThePartyKing

Grabben gör ju rätt, om en hund gör fel ska man greppa tag i nacken, och säga till den. Inget våld i det. Men man ska samtidigt belöna hunden om den gjort rätt.

 

onT: Skit i vad ungen säger, det är din hund. Visa att du är chefen mot hunden, och mot flickan.

Visst gör jag rätt vi har säkert 3 hål som min hund har grävt så. on topic såg henne idag när jag skulle hämta en grej ur min morsas bil hon bara stirra på mig och gick men jag tänker inte säga förlåt eller nåt. min mamma har lovat den tjejen att hon ska få köpa våra hundar om vi sälljer dom och min lillebror sa till migi att mamma bara sa så för att den tjejen inte skulle tjata. Redigerat av ThePartyKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...