Hoppa till innehåll

Har Problem Med En Tjej


Gäst ThePartyKing
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Visst gör jag rätt vi har säkert 3 hål som min hund har grävt så. on topic såg henne idag när jag skulle hämta en grej ur min morsas bil hon bara stirra på mig och gick men jag tänker inte säga förlåt eller nåt. min mamma har lovat den tjejen att hon ska få köpa våra hundar om vi sälljer dom och min lillebror sa till migi att mamma bara sa så för att den tjejen inte skulle tjata.

tur där blev rädd att ni skulle sälja hundarna som du tar så bra hand om och inte använder våld :cry: :cry:

 

Grabben gör ju rätt, om en hund gör fel ska man greppa tag i nacken, och säga till den. Inget våld i det.
Nej, att ta i nackskinnet affekterar knappt hunden på något annat sätt än att den inte kan gå därifrån, så visst. Men att dra ner hunden till marken, så fan heller att det är bra. Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grabben gör ju rätt, om en hund gör fel ska man greppa tag i nacken, och säga till den. Inget våld i det.

Nej, att ta i nackskinnet affekterar knappt hunden på något annat sätt än att den inte kan gå därifrån, så visst. Men att dra ner hunden till marken, så fan heller att det är bra.

 

När man drar ner hunden på marken så visar man att det inte är den som är ledaren för flocken. Det är en helt korrekt uppfostringsmetod :angry:

 

OnT: Det är en 7åring, vafan gnäller du över?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ThePartyKing

det är helt rätt det jag gör dra ner hunden på marken och fyar den. igår var tjejen här igen och frågade om vi hade typ gamla presenningar och gamla grejer att låna ut och jag sa bara nej det har vi inte då bara hon sprang därifrån :lol: .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är helt rätt det jag gör dra ner hunden på marken och fyar den. igår var tjejen här igen och frågade om vi hade typ gamla presenningar och gamla grejer att låna ut och jag sa bara nej det har vi inte då bara hon sprang därifrån :lol: .

Du skrämde iväg en 7 åring :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ThePartyKing

det är helt rätt det jag gör dra ner hunden på marken och fyar den. igår var tjejen här igen och frågade om vi hade typ gamla presenningar och gamla grejer att låna ut och jag sa bara nej det har vi inte då bara hon sprang därifrån :lol: .

Du skrämde iväg en 7 åring :o

 

japp idag var hon här igen och idag sålde hon lotter och så frågade hon om min mamma var hemma då sa jag nej det är hon inte ok jag kommer senare sa hon då och så fråga hon om hon kunde få gå ut med en av min hundar okej sa jag och gav henne koppel sen kom hon tillbaka med hunden och sen dess har hon inte kommit hit mer på hela dan XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha började skratta åt "Om det hade varit min hund skulle jag sålt skinnet".

 

Alltid lika skön ;)

 

ONT: Men alltså skit i henne bara, låt henne kolla och glo, din hund, ditt liv.

Hon ska icke ha något att göra med dina hundar, om du inte vill det.

 

Helt enkelt ignorera henne!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...