Hoppa till innehåll

Har Problem Med En Tjej


Gäst ThePartyKing
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ThePartyKing

VAFAN I HELVETE SKRIVER DU HÄR FÖR OM DIN JÄVLA HUND?! KNULLA HUNDEN, KNULLA TJEJEN OCH KNULLA DIN MAMMA GÅNG PÅ GÅNG SÅ LEVER DU ETT JÄVLA BRA LIV, OKEJ?!

 

Vi pissar på din fucking 7årige flickvän som du antagligen våldtagit sönder, jävla peddo.

Är så jävla less på sånt här, vafan vill du ha hjälp med? Hur jävla många skedar choklad du vill ha i din mjölk?

Fucking sluta skriv sånt här skit, du är kanske 9år, gå ut och lek med jävla puttekulor eller pokemon för det du skriver har ingen jävla poäng i det hela.

 

Fya på din hund? Om det hade vart min hund skulle jag sålt skinnet i AH för 30g/stack, okej?

 

Helvete vad sur jag blir nu, ne fyfan också.. Anmäler mig själv för detta är ju fan vansinnigt...

Fyfan vad du gör mig arg, nej, du får inte komma på mötet, eller jo du får.. Bara om du tar med den lilla flickan så jag kan sätta henne i göteborgshjulet och låta fanskapet åka tills hon är 30.

 

Hej-då

Skönt att någon anmälde ditt inlägg Ditt Äckel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VAFAN I HELVETE SKRIVER DU HÄR FÖR OM DIN JÄVLA HUND?! KNULLA HUNDEN, KNULLA TJEJEN OCH KNULLA DIN MAMMA GÅNG PÅ GÅNG SÅ LEVER DU ETT JÄVLA BRA LIV, OKEJ?!

 

Vi pissar på din fucking 7årige flickvän som du antagligen våldtagit sönder, jävla peddo.

Är så jävla less på sånt här, vafan vill du ha hjälp med? Hur jävla många skedar choklad du vill ha i din mjölk?

Fucking sluta skriv sånt här skit, du är kanske 9år, gå ut och lek med jävla puttekulor eller pokemon för det du skriver har ingen jävla poäng i det hela.

 

Fya på din hund? Om det hade vart min hund skulle jag sålt skinnet i AH för 30g/stack, okej?

 

Helvete vad sur jag blir nu, ne fyfan också.. Anmäler mig själv för detta är ju fan vansinnigt...

Fyfan vad du gör mig arg, nej, du får inte komma på mötet, eller jo du får.. Bara om du tar med den lilla flickan så jag kan sätta henne i göteborgshjulet och låta fanskapet åka tills hon är 30.

 

Hej-då

Skönt att någon anmälde ditt inlägg Ditt Äckel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

VAFAN I HELVETE SKRIVER DU HÄR FÖR OM DIN JÄVLA HUND?! KNULLA HUNDEN, KNULLA TJEJEN OCH KNULLA DIN MAMMA GÅNG PÅ GÅNG SÅ LEVER DU ETT JÄVLA BRA LIV, OKEJ?!

 

Vi pissar på din fucking 7årige flickvän som du antagligen våldtagit sönder, jävla peddo.

Är så jävla less på sånt här, vafan vill du ha hjälp med? Hur jävla många skedar choklad du vill ha i din mjölk?

Fucking sluta skriv sånt här skit, du är kanske 9år, gå ut och lek med jävla puttekulor eller pokemon för det du skriver har ingen jävla poäng i det hela.

 

Fya på din hund? Om det hade vart min hund skulle jag sålt skinnet i AH för 30g/stack, okej?

 

Helvete vad sur jag blir nu, ne fyfan också.. Anmäler mig själv för detta är ju fan vansinnigt...

Fyfan vad du gör mig arg, nej, du får inte komma på mötet, eller jo du får.. Bara om du tar med den lilla flickan så jag kan sätta henne i göteborgshjulet och låta fanskapet åka tills hon är 30.

 

Hej-då

Skönt att någon anmälde ditt inlägg Ditt Äckel.

 

Jag anmälde det själv, inavlade fanskap.

 

Kul att du också lägger till mig i msn och faktiskt hotar mig.

Du vet att det är olagligt, va?

 

Du vet att han är en idiot/WB gangster, va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja. Iallafall, eftersom hon är 7 / 6 och tycker dina hundar är fina och söta, låt henne leka med dem, no harm done förutom att dem inte kommer bita sönder 9 åringar som trycker ner dem mot marken när dem blir större. dem..dem..

 

Sen kan du chilla med att bli irriterad på henne, antingen säg åt mor din att du inte vill ha henne omkring. Eller så taggar du till och blir vän med henne, hon verkar bara vara som vilken 6 / 7 åring som helst, irriterande och uppmärksamhetsökande. Detta är något inte vi kan hjälpa med rakt av, det är något du måste göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem..dem..

Eftersom du själv påpekade det kan jag väl säga att två av gångerna du skrev "dem" så ska det vara "de".

 

 

Men, i alla fall, sluta vara en sådan jäkel mot dina hundar, PartyKing. :(

Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ThePartyKing

dem..dem..

Eftersom du själv påpekade det kan jag väl säga att två av gångerna du skrev "dem" så ska det vara "de".

 

 

Men, i alla fall, sluta vara en sådan jäkel mot dina hundar, PartyKing. :(

 

ok men tala om då smarthuvud hur man ska göra då du värkar ju veta allt. SUCK*

post-94484-1279467418_thumb.jpg

Redigerat av ThePartyKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men tala om då smarthuvud hur man ska göra då du värkar ju veta allt. SUCK*

Tyvärr vet jag ju inte allt :(

 

I alla fall, det du ska göra är att köpa Nintendogs, för de gräver inga hål i marken B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

dem..dem..

Eftersom du själv påpekade det kan jag väl säga att två av gångerna du skrev "dem" så ska det vara "de".

 

 

Men, i alla fall, sluta vara en sådan jäkel mot dina hundar, PartyKing. :(

 

ok men tala om då smarthuvud hur man ska göra då du värkar ju veta allt. SUCK*

 

Seriöst, stick ditt jävla äckel. När sa Chagi att han visste allt? Jag säger det igen stick och kom aldrig tillbaka ditt äckel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem..dem..

Eftersom du själv påpekade det kan jag väl säga att två av gångerna du skrev "dem" så ska det vara "de".

 

 

Men, i alla fall, sluta vara en sådan jäkel mot dina hundar, PartyKing. :(

ok men tala om då smarthuvud hur man ska göra då du värkar ju veta allt. SUCK*

 

Seriöst, stick ditt jävla äckel. När sa Chagi att han visste allt? Jag säger det igen stick och kom aldrig tillbaka ditt äckel

 

Oj, väldigt starka ord där och två gånger! Väldigt farligt område här!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...