Hoppa till innehåll

10 Prestige Modern Warfare 2


XGSiiHackz
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

1. Vilken bootloader använder du?

Svar: XeX Menu, tycker inte om Freeloader.

2. Vilken typ av JTAG har du?

Svar: Xexnon v.1.0 alla keyvaults funkar på xexnon så vill inte ha falcon eller jesper.

3. Hur editerar man en patch?

Svar: Med ffViwer går in på missons och lägger in dvars, och de du vill ska hända när personen spwanar (onPlayerSpawn) och lite annat om du vill ha 100 % aimbot i lobbyn.

 

Sen måste du ju ha rätt TitelUpdate (TU6) för att patchen ska funka. TU:n hittar du i cache minnet på ditt normal xbox den plockar jag ut med transfer kabel. ;)

 

Ja då, jag har läst på allt :D

Redigerat av XGSiiHackz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag kan säga att jag är den som har mest erfarenhet av folk med JTAGs, LTAG lobbys etc. etc.

Jag rekommenderar ändå att ta en bild av konsolen när ena sidan är av, för att bevisa att den är JTAGad, men ditt fuskanick & datumet för att besiva det. :) Annars ser det legit ut.

Men jag kan ändå säga att du inte kommer få många peroner som köper det av ig på det här forumet.

Se7 vore nog ditt bästa val..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Är redan ute på Se7ensins. Jag tycker att dom är efter i huvudet -.- Dom har inte märkt att det har kommit ut en patch blocker för Modern Warfare 2 Xbox 360. Så att aimbot och wallhack funkar online =/ Den kom ut för en och en halv vecka sedan, och den är inte uppe på Se7ensins. Om du har mest erfarenhet, vart jobbar du då? Om du har mest så jobbar du väll med Jtaging?

 

lol, du är 15 år och tror du kan allt ? Jag vet exakt någon som kan mer än dig :P Allt jag kan, så är jag inte äns halv vägs jag ska mycket längre.

Redigerat av XGSiiHackz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du aldrig Jtagat tror inte att du kan något då :P för det du läser är inte som det är eller dom tutorials du kollar på, det är inte så enkelt som det ser ut. Du måste ha gjort det om du ska säga att du kan det. -.- Du sa att du kunnde allt du sa "Tja, jag kan säga att jag är den som har mest erfarenhet av folk med JTAGs, LTAG lobbys etc. etc.

" och det kan du inte neka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför saker inte kommer upp så fort på se7ensins är för att direkt nån läcker nåt är alla nybörjar moddare där och snappar till sig det därför läcker dom inte ut så mycket där. Vet inte så mycket om hur man moddar MW2 med JTAG för själv moddar jag GTA med min JTAG :D

Vill du få oss att tro på det är det bäst om du laddar upp nåt sorts bevis så vi vet att du verkligen kan hosta "10th Lobbys" på mw2.

 

Ska bara tillägga att finns det en skola man kan gå i för att lära sig att programmera patcher i MW2? för du skrev i ditt första inlägg "gått skola för att lära mig programera patcher för Modern Warfare 2"

Redigerat av Extra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...