Hoppa till innehåll

Något Nytt


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror inte det skulle bli tillräckligt aktivt. Dock kanske en kategori om mobiler och liknande som mp3or.

Ett forum om IPod och etc..?

 

Tror också på det.

 

Q. Jag tycker vi ska ha ett mulle meck forum.

A. Om ett spel blir populärt och får flera trådar i sin konsols forum så kommer det göras ett forum för just det spelet. Jag har sätt två mulle meck trådar detta året och det är inte tillräckligt aktivt för att få ett eget forum. World of Warcraft forumet får lätt en tråd per dag och därmed är det bra med ett speciellt forum för det så inte alla trådar skulle ligga i Dator-forumet. Bara för att det inte finns ett mulle meck forum betyder det inte att man inte får prata om det.

Kort sagt: Inga trådar om något = inget eget forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför blev det ett final fantasy forum förresten förut? var det för att admin fick pengar för det eller?

Kanske, men jag tror att det "slank igenom" innan man bestämde att Inga trådar = Inget eget forum.

 

Jag skökte på Final Fantasy och det enda jag hittade var 3 trådar om att det ska bort samt denna från 2008: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=107900

Jag har för mig svagt jag sett admin skriva "vi har nu ett final fantasy forum" men det lyckas jag inte hitta nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen så tror jag nog ett forum om teknik som

mobiltelefoner, ipods, mp3 osv kan bli rätt aktivt. Man måste chansa lite ;)

 

Varför blev det ett final fantasy forum förresten förut? var det för att admin fick pengar för det eller?

Jag kategoriserar det som http://www.fuska.se/forum/Musik_Film_Tv_and_Media-f29.html iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte varför trådar som

"Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?"

"Vilket Spel Har Du Blivit Mest Besviken Över?"

 

är i allmänt-forumet. Dessa trådar borde vara i övriga konsoller-forumet. Dem passar bättre där. Det borde det bli ändring på.

ja...då kan du lika gärna låsa dem för ingen kommer se dom då. Känns dumt att flytta dem dit då 99% av inläggen gäller pc, xbox360 och ps3. Allmänt är allmänt. Saker som inte passar in i andra delar, alltså ska de vara kvar där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...