Hoppa till innehåll

Förbättring?


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Inga deathstreaks

Nerfa killstreaks något enormt.

Ta bort commando.

Ta bort Tactical Knife.

Ta bort Grenade Launcher.

Inga hitmarkers på bolt-action snipers.

Alltid hitmarkers på semi-automatic snipers såvidare det ej är skott på huvudet, alternativt skott på redan skadad spelare.

Lika många bolt-action snipers somsemi-automatic snipers.

Dedicated servers.

Bättre spawnsystem.

Ta bort Danger Close

Ta bort One Man Army

Team balance.

Jag tycker det är drygt med hitmarkers men nej, det borde inte vara oneshot kill om man sätter någon i foten med en sniper. Vore EXTREMT OP om man får oneshotkill var man än träffar när man quickscopar.

 

Ta inte bort noobtubes, dock tycker jag det ska nerfa, det ska inte finnas någon Danger Close perk och kör man med GL så ska den ta bort första perken (OMA, Scavenger, Marathon etc)

 

Team Balance vore extremt gulligt, kommer troligen med Dedicated eftersom det är så i COD4

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Inga deathstreaks

Nerfa killstreaks något enormt.

Ta bort commando.

Ta bort Tactical Knife.

Ta bort Grenade Launcher.

Inga hitmarkers på bolt-action snipers.

Alltid hitmarkers på semi-automatic snipers såvidare det ej är skott på huvudet, alternativt skott på redan skadad spelare.

Lika många bolt-action snipers somsemi-automatic snipers.

Dedicated servers.

Bättre spawnsystem.

Ta bort Danger Close

Ta bort One Man Army

Team balance.

Jag tycker det är drygt med hitmarkers men nej, det borde inte vara oneshot kill om man sätter någon i foten med en sniper. Vore EXTREMT OP om man får oneshotkill var man än träffar när man quickscopar.

 

Ta inte bort noobtubes, dock tycker jag det ska nerfa, det ska inte finnas någon Danger Close perk och kör man med GL så ska den ta bort första perken (OMA, Scavenger, Marathon etc)

 

Team Balance vore extremt gulligt, kommer troligen med Dedicated eftersom det är så i COD4

 

Dedicated Servers till MW2? Börja drömma. Inte en chans att IW kommer lägga ner mera tid på MW2. Activision kommer inte tillåta det heller.

 

Black Ops kommer dock ha DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga deathstreaks

Nerfa killstreaks något enormt.

Ta bort commando.

Ta bort Tactical Knife.

Ta bort Grenade Launcher.

Inga hitmarkers på bolt-action snipers.

Alltid hitmarkers på semi-automatic snipers såvidare det ej är skott på huvudet, alternativt skott på redan skadad spelare.

Lika många bolt-action snipers somsemi-automatic snipers.

Dedicated servers.

Bättre spawnsystem.

Ta bort Danger Close

Ta bort One Man Army

Team balance.

Jag tycker det är drygt med hitmarkers men nej, det borde inte vara oneshot kill om man sätter någon i foten med en sniper. Vore EXTREMT OP om man får oneshotkill var man än träffar när man quickscopar.

 

Ta inte bort noobtubes, dock tycker jag det ska nerfa, det ska inte finnas någon Danger Close perk och kör man med GL så ska den ta bort första perken (OMA, Scavenger, Marathon etc)

 

Team Balance vore extremt gulligt, kommer troligen med Dedicated eftersom det är så i COD4

 

men det roliga är ju det att skjuter man i foten så dödar man, men i huvudet får man hitmarker

hmm... man börjar ju undra

 

plus att om man qscopar och sätter foten så borde det ju döda, för man blir grymt förbannad när man får hitmarker när man samlar Montage- klipp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...