Hoppa till innehåll

Laga 360


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ThePartyKing

Jag var inte hemma på tisdagen förra veckan och vi fick höra att det var ett rejält åskväder hemåt så nätverks porten i mitt 360 blev grillat vet ni vart man kan laga det??

sorry du kan inte laga en nätvärks port som åskan tagit den är och förblir död. är värkligen lessen och jag ljuger inte har åskan tagit en nätvärks port till 360 då är det tack och gonatt med den porten då får man köpa en ny :(

 

har aldrig hört att det ska gå och laga saker som åskan tagit nästa gång tänk på detta när du ska åka bort dra ur alla kablar ur ditt 360 och alla kablar ur porten. för man vet aldrig när åskan kan slå till så bäst att vara på den säkra sidan.

 

ps asså om din port blev grillat borde inte hela ditt 360 vara sönder? du kan ju prova att gå till dom du köpte 360 av och fråga om dom kan laga det det är mitt enda tips.

Redigerat av ThePartyKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var inte hemma på tisdagen förra veckan och vi fick höra att det var ett rejält åskväder hemåt så nätverks porten i mitt 360 blev grillat vet ni vart man kan laga det??

sorry du kan inte laga en nätvärks port som åskan tagit den är och förblir död. är värkligen lessen och jag ljuger inte har åskan tagit en nätvärks port till 360 då är det tack och gonatt med den porten då får man köpa en ny :(

 

har aldrig hört att det ska gå och laga saker som åskan tagit nästa gång tänk på detta när du ska åka bort dra ur alla kablar ur ditt 360 och alla kablar ur porten. för man vet aldrig när åskan kan slå till så bäst att vara på den säkra sidan.

 

ps asså om din port blev grillat borde inte hela ditt 360 vara sönder? du kan ju prova att gå till dom du köpte 360 av och fråga om dom kan laga det det är mitt enda tips.

 

Uppenbarligen ska han få sin konsoll reparerad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ThePartyKing

Jag var inte hemma på tisdagen förra veckan och vi fick höra att det var ett rejält åskväder hemåt så nätverks porten i mitt 360 blev grillat vet ni vart man kan laga det??

sorry du kan inte laga en nätvärks port som åskan tagit den är och förblir död. är värkligen lessen och jag ljuger inte har åskan tagit en nätvärks port till 360 då är det tack och gonatt med den porten då får man köpa en ny :(

 

har aldrig hört att det ska gå och laga saker som åskan tagit nästa gång tänk på detta när du ska åka bort dra ur alla kablar ur ditt 360 och alla kablar ur porten. för man vet aldrig när åskan kan slå till så bäst att vara på den säkra sidan.

 

ps asså om din port blev grillat borde inte hela ditt 360 vara sönder? du kan ju prova att gå till dom du köpte 360 av och fråga om dom kan laga det det är mitt enda tips.

 

Uppenbarligen ska han få sin konsoll reparerad.

 

ok men asså jag tror han kan pröva och fråga där han köpte 360 att få det lagat får du inte det lagat ellr om dom säger att dom inte gör det sorry då får du köpa nytt 360 :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte många ord av vad du försöker säga.

 

OP: Ring Xbox Kundservice och låt dem reparera din konsoll.

Vanligtvis är det 3 års garanti på Xbox 360, så Microsofts reparering är då gratis(Annars ~900:-).

Såklart finns det andra företag som sysslar med konsoller, men har du din Xbox garanti kvar, så ryker den när denna reparerar din konsoll(Förvänta dig ingen gratis Microsoft-reparation vid eventuellt senare tillfälle).

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...