Hoppa till innehåll

Xbox 360 Fackad


Windnoob
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej hej, när jag spelade mw2 så helt plötsligt stängde jag av xboxen och nästa dag tände jag den igen, och den lät som någon hade strypt en åsna. Helt hackigt, och repar cd:en. Jag har den liggande. Kan de bero på att 'trayen' stängdes för snabbt nån gång? Xboxen låter konstigt av sig själv med eller utan cd. Kan jag skicka den till Tyskland eller nåt? Kan man reparera? Eller förblir den så :( ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GUNSxNxROSES

@fruktnystan_ Ska ringa inom kort. Tänker inte fixa själv den, hehe, men tror ni de fixar problemet?

@Rememberme: xboxen är över 3 år gammal

Synd då... garantin är 3 år...

 

Men försök att skicka den till microsoft och få det lagat.

 

Annars kan du ju köpa en ny bara.

 

(Vet ej hur mycke det kostar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju varit så att skivan inte låg rätt placerad utan vinklad, även om garantin inte är kvar finns det säkert reparation att köpa.

Låter rimligt som fan. Kan vara det faktist. Vet dock inte vart jag ska reparera, den fortsätter repa skivor...

 

Detta hände min polare. Om skivan/läsaren är sned kan skivan repas, han behövde bara slipa sina skivor och så var det klart. Detta är vanligt om man oförsiktigt flyttar lådan med skivan i.
... eller detta också. Ja nåt utav dessa skäl måste ha hänt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...