Hoppa till innehåll

"blue Screen"


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Har bytt datorn nu. På butiken hade de en väldigt datorkunnig kille från Indien. Han lärde mig väldigt mycket om datorer som jag inte kunde förut, och han sa även att min laptop bara skulle bli segare med 64-bitars OS, även fast jag kan använda mer RAM då. Stämmer detta?

 

Datorn:

 

* Intel Core i3 M330 @ 2.13 GHz (4 CPUs)

* 4096MB ram (3.2GB används bara pga 32-bitars OS)

* ATi Mobility Radeon HD5470

* Windows 7 Home Premium 32-bit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Ja, jag har alla drivrutiner.

Alla drivrutiner ja, men alla SENASTE drivrutiner?

 

Har bytt datorn nu. På butiken hade de en väldigt datorkunnig kille från Indien. Han lärde mig väldigt mycket om datorer som jag inte kunde förut, och han sa även att min laptop bara skulle bli segare med 64-bitars OS, även fast jag kan använda mer RAM då. Stämmer detta?
Jadu, med Windows är ju allt möjligt så det kan säkert stämma.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bytt datorn nu. På butiken hade de en väldigt datorkunnig kille från Indien. Han lärde mig väldigt mycket om datorer som jag inte kunde förut, och han sa även att min laptop bara skulle bli segare med 64-bitars OS, även fast jag kan använda mer RAM då. Stämmer detta?

 

Datorn:

 

* Intel Core i3 M330 @ 2.13 GHz (4 CPUs)

* 4096MB ram (3.2GB används bara pga 32-bitars OS)

* ATi Mobility Radeon HD5470

* Windows 7 Home Premium 32-bit

Nej din dator kommer inte bli segare av att du kör 64 bit OS på den.

Om något en liten positiv förbättring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. Men är det värt att köpa till det?

Nja, jag råder dig inte att köpa (då det faktiskt är vad Microsoft vill när OEM tillverkare säljer datorer med 4GB RAM på ett 32 bitars system. Men införskaffa det gärna på en annan väg, du har trots allt redan köpt ett 32 bitars system.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...