Hoppa till innehåll

Jag Vill Köpa En Ny Gitarr.


Rekommendera inlägg

"Just nu spelar jag på en strata och skulle vilja ha något med bättre kvalité."

 

What? Om du menar Fender Stratocaster så kan jag säga att det är en väldigt bra och uppskattad gitarr. De har bra kvalité och är väldigt bekväma imo, har själv en Stratocaster kopia, men de är oftast väldigt dåliga i jämförelse till en riktig Fender, som också kostar mer.

 

Som någon redan sade så är Gibson's Les Paul en bra gitarr, men väldigt dyr. Annars är Epiphones Les Paul också helt okej för det priset, köp bara inte de billigaste Epiphone, utan de lite dyrare, kostar runt 4000-5000kr afaik.

 

Jag tänker inte tipsa om Jackson, Ibanez eller liknande gitarrer, eftersom jag anser att de är väldigt fula och... fula :D

 

Är det något mer du undrar så är det bara att fråga :d

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...Ibanez eller liknande gitarrer, eftersom jag anser att de är väldigt fula och... fula :D

Häda en gång och det blir Jihad i din trädgård...

 

http://www.woodoguitars.se/

Som alltid när jag är i farten i dessa ämnen är det Woodoguitars som gäller. Otroligt prisvärda och än vackrare att se på.

 

Om detta trots allt inte duger rekommenderar även jag en Les Paul, helst Gibson givetvis (om du har råd), men de lite dyrare kopiorna är det absolut inget fel på heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...