Hoppa till innehåll

Hjälp! Nån Som Är Bra På Pokemon Diamond?


robban99
 Dela

Rekommendera inlägg

gyarados är vatten pokemon visst?

 

är inte bra på pokemon men använd blixtpokemon kanske en bra pikatchou rachouy (suger på stavning till pokemons!!!)

 

Det funkar!

Jag har i alla fall prövat!

Men en dragon funkar också!

 

El funkar, inte dragon.

 

jo en dragon som är stark funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gyarados är vatten pokemon visst?

 

är inte bra på pokemon men använd blixtpokemon kanske en bra pikatchou rachouy (suger på stavning till pokemons!!!)

 

Det funkar!

Jag har i alla fall prövat!

Men en dragon funkar också!

El funkar, inte dragon.

 

jo en dragon som är stark funkar.

 

dom menar att en dragon bara är supereffective mot dragon vilket gyarados inte är -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har också en! :P

Nu var det ju inte det som var frågan utan hur han skulle kunna besegra en gyarados och eftersom han redan fått ett svar så behöver ni ju inte posta onödiga inlägg som inte har med ämnet att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Som alla redan har sagt, använd någon elektrisk typ.

 

Här är några elektriska typer du kan använda:

Luxary

Raichu

Lanturn

Electivire

Magnezone

 

Eftersom han möter Team Galatic's boss chansar jag på att han inte har National Dex, så Lanturn får du nog ta bort. ;)

Men det funkar visst att ta en drak-pokémon, eftersom en drak-pokémon kan använda blixtattacker mm så är det bara att sätta ex. Thunder eller Thunderbolt på den. ;) :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla typer funkar! bara dom är bra nog, men nu orkar han väl inte träna upp en pokemon i lvl 70 bara för att den ska döda gyarados när han kan ta en electric typ och döda den. Alla dragon typer kan heller inte lära sig electric attacker, + att det finns många som inte är dragon som kan lära sig electric attacker så det argumentet sög. Men nu är ju ämnet besvarat typ 10 gånger så ingen behöver ju skriva mer nu.

Som alla redan har sagt, använd någon elektrisk typ.

 

Här är några elektriska typer du kan använda:

Luxary

Raichu

Lanturn

Electivire

Magnezone

Edit: Den enda pokemonen han kan använda av dom där är ju Luxray.

Redigerat av MonkeyPants
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...