Hoppa till innehåll

Köpa 360


loopen
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Lyssna inte på vad nån annan här säger.

2. Kolla priser, var jag bor är arcade +hårddisk + 3 månader live + ethernet kabel billigare än elite.

3. Köp det som kostar minst, ska du använda den live? Om inte, köper du ett arcade, om du ska göra det, som du högst troligt vill senare, kan du kolla om ett arcade + starter pack kostar mindre än ett elite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Lyssna inte på vad nån annan här säger.

2. Kolla priser, var jag bor är arcade +hårddisk + 3 månader live + ethernet kabel billigare än elite.

3. Köp det som kostar minst, ska du använda den live? Om inte, köper du ett arcade, om du ska göra det, som du högst troligt vill senare, kan du kolla om ett arcade + starter pack kostar mindre än ett elite.

Okej, starter kit på game kostar 800 kronor, och konsolen kostade 1400 kronor, då är det bara spel kvar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Vilket 360 ska jag köpa? Vill helst ha ett billigt, den kan få nudda 2000 lappen ock kanske lite mer, men inte längre. Jag har kollat på den här, och den verkar bra. Men jag vill ha lite spel också, någon som kan rekommendera något?

Köp slim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...