Hoppa till innehåll

Moderatorer!


LorT
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jag tycker det tart lång tid att få svar på inskickade fusk och nyheter och varning osv osv

 

Därför tycker jag Admin ska fixa fler moderatorer så det går lite snabbare, Och kanske ta bort moderatoren som inte varit inloggad sedan den 12 januari tror jag det var eller är han bortrest....=???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett par nya (eller ersätta nuvarande) moderatorer som verkligen är engagerade i allt vad en moderator på Fuska.se innebär. Det här betyder inte att enbart luska runt i forumet och hålla ordning och reda här.

Nähä, så det betyder...?

 

Har inte moderatorer fler jobb här än att hålla koll på forumet? Att till exempel godkänna/neka fusk och mer? Har sett klagomål om att den proceduren går väldigt dålig.

Redigerat av Skillet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att hantera anmälningar och acceptera/neka fusk är det främst. Xade skrev att Dödsstraff-tråden hade 50 anmälningar, de första hade antagligen legat där väldigt länge. Jag gissar att det finns minns 50 inskickade fusk som inte tagits hand om också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sommarlov, ni kan inte förvänta er att dom kommer sitta här 24/7.

 

Dom har liv också. De blir inte ens betalade, så det är inte direkt så att de har några skyldigheter.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sommarlov, ni kan inte förvänta er att dom kommer sitta här 24/7.

 

Dom har liv också. De blir inte ens betalade, så det är inte direkt så att de har några skyldigheter.

Det stämmer, men om man har 10 lata moderatorer som inte gör nånting för att de inte måste så är det dags att skaffa nya som har lust att hjälpa till. Jag tycker vi väntar till efter sommarlovet och ser om det blir nån ändring annars tycker jag verkligen att nya mods behövs.

 

Jag har ingen aning eftersom jag inte är moderator, men jag tror dessa problem har pågått under en längre tid.
Jag skulle vilja påstå att de började när jag blev avsatt, i januari tror jag att det var. Kan ta fram exakt datum om nån undrar. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var ju ganska ny och hade lust att arbeta till skillnad från de som varit mods i flera år. Samma sak kommer hända igen ifall admin skaffar nya, de kommer ha lust att arbeta. Jag tackar inte nej om admin frågar mig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...