Hoppa till innehåll

Moderatorer!


LorT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi har ju 2 debattmoderatorer också som jag inte sätt skriva på hur länge som helst.

Om en moderator inte gör sitt jobb men är inloggad varje vecka så tycker jag ändå inte att den ska vara moderator. Det är ju samma sak som att inte vara inloggad på flera månader, inget moderator-jobb blir gjort. Flera medlemmar har som sagt klagat på att deras fusk aldrig blir godkända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att du syftar på Kuzune?

 

Jag har för mig att han hade ett bra själ till att vara inaktiv.

 

Aa det var det jag undrade om han hadde bra anledning....

 

Han kanske nyss flyttat och letar ny dator eller nåt liknade kanske studerar utomlands...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker moderatorerna gör bra jobb, kanske lite sega men som sagt de har ju egna liv och får inte betalt.

Sen kan man ju inte slänga ut moderator status till massor med folk bara för att det finns så mycket jobb. Det skulle bli ganska kaotiskt då.

En moderator behöver en viss kvalité enligt mig. Den kan inte t.ex. gå omkring som vissa medlemmar och slänga svordomar efter varandra bara för att man inte håller med om en sak. Dem måste bete sig.

Även om jag själv skulle vilja testa på att vara moderator så tror jag att jag ändå skulle behöva anstränga mig för att bete mig som en moderator bör bete sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker moderatorerna gör bra jobb, kanske lite sega men som sagt de har ju egna liv och får inte betalt.

Sen kan man ju inte slänga ut moderator status till massor med folk bara för att det finns så mycket jobb.

Sant, de har sina egna liv, de får inte heller betalt.

 

De är ju sommarlov också dom flesta är kanske ute och reser eller är hos sina släktingar o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker moderatorerna gör bra jobb, kanske lite sega men som sagt de har ju egna liv och får inte betalt.

Det är därför man ska låta de som har lust att arbeta vara moderatorer och inte som det är nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa exakt så WASD vet ett tiotal medlemmar som har arbetslust....

 

Jag har inget att göra på dagarna så jag kan lika gärna hjälpa till.... (kanske är för ny)

Det är inte så att du kan fråga om du vill bli moderator.

 

Du är 13 år? Man måste vara 16-17+?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa exakt så WASD vet ett tiotal medlemmar som har arbetslust....

 

Jag har inget att göra på dagarna så jag kan lika gärna hjälpa till.... (kanske är för ny)

Sen kan man ju inte slänga ut moderator status till massor med folk bara för att det finns så mycket jobb. Det skulle bli ganska kaotiskt då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...