Hoppa till innehåll

Ett Gammalt Strategi Spel.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Jesus

Nej det är inte massor av väggar o.s.v.

 

Det är bara ett slott och runt så är det farms o sånt så att man kan göra t.ex knights som rider på hästar like Ages of Empires.

Och det skulle vara Age of Empires? Ge dig..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Lyssna här ,jag sa att det är lik ages of empires, bara att den har ett stort slott, som tyvärr inte liknar någon av eran slott som ni har postat? Jag har letat och letat, men fortfarande hittar jag inte.

 

Edit: Jag minns inte jag var liten men den hade inte någon cut scene. Inte story mode heller.

 

Minns inte :/

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Kan det vara något av Warlordsspelen? T.ex. Warlords II

 

Lyssna här ,jag sa att det är lik ages of empires, bara att den har ett stort slott, som tyvärr inte liknar någon av eran slott som ni har postat? Jag har letat och letat, men fortfarande hittar jag inte.

 

Edit: Jag minns inte jag var liten men den hade inte någon cut scene. Inte story mode heller.

 

Minns inte :/

Men om du inte minns varför ens posta?! Du tillför ju inte tråden annat än OT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte likt Warlords.

 

Ja menar... Om ni har spelat Warcraft, så börjar man med att hämta guld och träd, så bygger man farms och barracks och spawnar footmans o.s.v.

 

Det som jag menar är att det är likt. Jag menar inte likt byggnaderna gubbarna och spelet.

 

Men det man gör. Förstör varandra ja det är de vad alla strategi spel är, men jag menar bygga upp basen och sen göra en stor arme och anfalla.

 

Ja, därför jag försöker hitta spelet för att spelet var så roligt? Om jag kunde namnet skulle jag söka upp det direkt.

 

Så därför frågar jag om någon vet, eller har spelat, varför skulle jag annars posta här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så börjar man med att hämta guld och träd, så bygger man farms och barracks och spawnar footmans o.s.v.

Men det man gör. Förstör varandra ja det är de vad alla strategi spel är, men jag menar bygga upp basen och sen göra en stor arme och anfalla.

Men det där är ju för fan Age of Empires ditt havreflarn!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...