Hoppa till innehåll

Iphone Gratis Internet


VAZE
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kanske ska köpa iPhone 4 nu när den kommer ut, men jag undrar en sak. Finns det något sätt att få gratis internet till en iPhone? Jag har inget trådlöst internet hemma, utan jag har mobilt (en som där liten grej som man kopplar via usb). Kan jag på något sätt få internet genom att koppla iPhone till datorn med usb och dela internet med datorn? (Jag använder samma teknik med xbox 360 men använder ethernet-kabel (stavning) istället för usb). Eller finns det något annat sätt? Om det inte finns hur mycket kostar det att surfa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade inte tänkt surfa på mobilen, utan för att få hem apps med cydia etc. behöver man inte internet då? Det är allt jag behöver internet till för, för att hämta hem apps. (Kanske man inte behöver internet för att öppna cydia?).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Jag hade inte tänkt surfa på mobilen, utan för att få hem apps med cydia etc. behöver man inte internet då? Det är allt jag behöver internet till för, för att hämta hem apps. (Kanske man inte behöver internet för att öppna cydia?).

Du behöver internet för att ladda ned apps från Cydia, Appstore och Installous.

 

Kör med wifi hotspot, sedan är det ett otroligt slöseri på pengar att ha en 3G dongel hemma, att folk blir så lurade..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade inte tänkt surfa på mobilen, utan för att få hem apps med cydia etc. behöver man inte internet då? Det är allt jag behöver internet till för, för att hämta hem apps. (Kanske man inte behöver internet för att öppna cydia?).

Du behöver internet för att ladda ned apps från Cydia, Appstore och Installous.

 

Kör med wifi hotspot, sedan är det ett otroligt slöseri på pengar att ha en 3G dongel hemma, att folk blir så lurade..

 

Vad är wifi hotspot?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...