Hoppa till innehåll

Ladda Ner (utorrent)


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Att megabyte och megabit inte är samma sak. Du betalar för 2 megabit, det är 250kb/s. Därför ska du endast kunna ladda ner i 250kb/s men du lyckas ändå komma upp i 270.

 

Kort sagt: Du betalar för 250kb/s därför kan du inte ladda ner snabbare än det.

(Men du kom upp i 270)

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry, var ute med kompisarna.

 

Men så här stod det:

"Du kan byta upp dig när du vill

Våra bredband har olika hastigheter för upp- och nedström. Nedström är när du laddar ner information till din dator. Vårt minsta bredband, Bredband Small 5, ger dig 5 Mbit/s (megabit per sekund) i nedströmshastighet. Det ger en nedladdningshastighet på upp till 625 kB/s (kilobyte per sekund). En film på 700 MB (megabyte) tar då cirka 19 minuter att ladda hem. Vårt snabbaste bredband, Bredband XXL 100, ger dig 100 Mbit/s i nedströmshastighet. Det ger en nedladdningshastighet på upp till 12,5 MB/s, en film på 700 MB tar då under en minut att ladda hem.

Om du vill att det ska gå snabbare när du surfar och laddar ner filer kan du alltså byta till ett bredband med snabbare nedströmshastighet. Uppladdning är när du skickar information från din dator. Om du vill att det ska gå snabbare när du skickar filer kan du beställa extra uppströmshastighet till flera av våra bredbandsabonnemang."

 

Jag har Bredband Small 5, men jag laddade inte ner det på 625 kb/s? Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har Bredband Small 5, men jag laddade inte ner det på 625 kb/s? Varför?

Som jag skrev tidigare, det beror på hur många som laddar upp och ner. Sa du inte att du hade 2mbit nyss?

 

Det var ni som sa det :'p

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...