Hoppa till innehåll

Ladda Ner (utorrent)


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Inte jag heller faktiskt, mina föräldrar köpte bredband för länge länge sen och sen dess har jag inte behövt bry mig om det. Men kolla runt bland de kända bredbandsföretagen och se om du hittar 8mbit för 250kr i månaden. Då kan du ladda ner 1mb/s. Vi har glocalnet som sagt och för ett tag sen brukade bredbandet vara offline ca. 1minut per dag men de senaste veckorna har det inte hänt.

Men om du betalar för 8 gbit fast, för 200 kr (igentligen 250) så är det väl bra med ungefär 100 kronor mer och få 12+ mbit/s (max 25) :)

 

Och det är också 99 kr kampanjpris i 2 månader :'D

 

Tack för att du lärde mig de flesta sakerna. Jag kommer nog glömma allt dehära om 1 vecka och då börjar jag nog bli orolig igen :s.

 

Men man kan väl alltid söka på denna tråden?

 

(Bara om jag inte glömmer namnet heller hehe) .

 

WASD you are really helpful. Du hjälpte mig t.o.m hur man lade fram bilder när jag var liten.

Men då hade jag en gammal dator som inte kunde lägga upp bilder, därför jag inte fattade ett skit :S

 

EDIT: Förresten har du hjälpt mig med mer saker som jag har glömt nu :)

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker fortfarande dynamiska hastigheter är dåliga. Det är sällan jag kommer upp i 1mb/s när jag tankar från hemsidor och torrents, och 1mb/s duger. 1 timma blir 3.6gb. Planera att ladda ner saker några dagar innan du vill använda dem så de är klara.

Vad ni köper är upp till vad ni känner att ni vill ha. 7-10 är inte så stor skillnad och kostar 280 per månad så den skulle jag väl kunna tänka mig, men kolla om andra företag har billigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan man, men jag tror att comhem har så att man får de billigaste av de tre gratis. Allstå kommer det antagligen bli billigare med deras bredband för 280kr i månaden.

Vänta kan du förklara det lite bättre, för jag tror jag tänker lite fel.

 

Är det så att om jag skaffar Medium, kommer jag betala billigare än 280kr i månaden?

 

Det vore perfekt annars :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är osäker men jag tror att comhem har så att om man köper Bredband+Telefoni+TV hos dem får man de billigaste gratis. Om ni har typ 50kr/månad telefoni så kommer ni få den gratis ifall ni har bredband+tv hos dem också om bredband och tv kostar mer än 50kr/månad. Du får den billigaste gratis om du köper alla 3 alltså.

 

Vilket innebär att totalkostnaden kan bli mindre ifall du köper det bredbandet för 280kr i månaden än om du skulle köpt samma bredband hos nån annan för 250kr i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka bredband pratar du om nu? Jag rekommenderar http://www.comhem.se/comhem/bredband/abonn...26/-/index.html

Jag pratar om Medium ( den du länka ) och Large.

 

Men det är ju bara 20 kr mer + 5 mer mbit/s.

 

Förresten den jag har nu ( Small ) dens minsta är 3 mbit/s, så just nu har jag väl det eller har jag mindre? Väldigt seriös fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...