Hoppa till innehåll

Chassi


Gäst Dreamhacker
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Dreamhacker

Tjenare. har tänkt köpa ett nytt chassi. Hittar inget bra (Snyggt och bra cooler)

Skulle ni kunna hjälpa mig hitta det?

 

Krav:

Ska kosta under 1000-Kr.

Ska vara snyggt och det ska vara en cooler. Eller vi kan säga ett bra chassi :lol:

Chassiset, ska vara hittat på www.inet.se

Och det ska vara ATX

 

Kan ni hitta nå bra handskar också? så det inte säkert "Zipp"

Redigerat av Dreamhacker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

aa tack. och sen behöver jag något som gör så det inte låter "zipp" som sagt :P

Asså så inte datorn går sönder

Redigerat av Dreamhacker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Om typ åskan slår ner. Efter jag har bytit chassi. Och datorn går sönder. Gäller försäkringen då.??

Redigerat av Dreamhacker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"?

Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"?

Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn?

 

Chassit blir inte skadat?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"?

 

Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn?

 

Chassit blir inte skadat?

 

DAM YOU!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"?

 

Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn?

Chassit blir inte skadat?

 

DAM YOU!.

 

Hycklare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"?

 

Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn?

Chassit blir inte skadat?

 

DAM YOU!.

 

Hycklare

 

VA?. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...