Hoppa till innehåll

Hållare/ställning Till Laptop


PussyCat
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallå allihopa!

 

Skulle behöva lite tips om var man kan hitta en ställning eller hållare till laptops. Då datorn bara står plant på skrivbordet blir den väldigt varm efter ett tag. Någon som skulle kunna länka till en bra ställning/hållare, så att datorn "kommer upp" lite och slipper ligga plant. Kostnaden får helst inte ligga över 300:- då jag inte har så mycket pengar atm.

 

Jag har en Acer 7740G 17,3". Mått: 410 x 286 (Kopierade rakt av)

 

/ Adi

 

[EDIT] Det är s.k. "cooling stands" jag är ute efter.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.netonnet.se/art/dator/datortill...er/129313.4219/

 

Köpte en 7740G för några dagar sedan och lär bli en sådan eller den här kylplattan men den kostar dock 50 kronor mer än vad din budget tillåter.

 

 

Edit: Hittade den här också. Vet inte om den passar till hundra procent då skärmen är 17.3" men finns många olika ställningar och fläktar på sidan så det är ju bara att kika om du hittar någon bra :)

Redigerat av Xagez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den första såg ju aningen tunn ut.. Men den ska nog duga. Få se om jag införskaffar någon.

Kylplattan är 4 cm för kort på bredden ? Är rädd att datorn ska vippa. (Lär ju nog inte hända, men ändå)

 

Den sista lär inte passa då skärmen somsagt är på 17.3".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...