Hoppa till innehåll

Vilken Bok Kommer Inledningen Från?


Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kommer med en ny...

 

Slingerväxten såg besynnerlig ut.

Mörka,brokiga blad hängde från en stjälk som ringlade i ett strypgrepp runt en balsamgrans släta släta stam.

Saven rann nedför den skadade barken, och de torra grenarna hängde slappa, som om trädet försökte stöna i den svala, fuktiga morgonluften.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer med en ny...

 

Slingerväxten såg besynnerlig ut.

Mörka,brokiga blad hängde från en stjälk som ringlade i ett strypgrepp runt en balsamgrans släta släta stam.

Saven rann nedför den skadade barken, och de torra grenarna hängde slappa, som om trädet försökte stöna i den svala, fuktiga morgonluften.

Fast då här så gills inte den för ingen har gissat rätt på min :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gissar på att tuen går till vem som helst nu så här är en inledning

 

"Packa dina väskor",sa mr C....... sent en kväll när han var på väg mot sin kista.

"Vi reser till vampyrernas berg i morgon."

Jag var van vid att vampyren bestämde saker utan förvarning,men det här var ovan-

ligt till och med för att komma från honom.

 

en bok ur min favorit serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter B*** stålben *****.Jag är 15 år och en erfaren oskuld.Det mesta av ovanstående är sant.Allt utom stålben och erfaren.Den erfarne stålben finns bara i min fantasi. Erfarne stålben ska vara min bästa kompis i sommar. Vi ska inte vara lediga och lata. Vi ska studera och vara flitiga. Det är sant. Jag, B*** *****, ska plugga i sommar. Men inte matematiska termer och varför lackmuspapper ändrar färg när man häller vatten och sånt.Nä, det jag ska plugga är mycket viktigare än så. Jag ska studera den kvinnliga varianten homo sap jeans.Alltså människa.Alltså tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...