Hoppa till innehåll

Css Wallhack, (kan Inte Bli Bannad, 100% Virusfri)


Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

Fel, 90% av alla som tar dig fuskar inte.

Bli inte sur för att du suger på cs:s, seriöst? inte ens svårt att panga på cs:s skjut i foten och du får hs

 

Nähä?

 

Varje server man är inne på har en person minst wallhack utan att man vet det.

 

Jag spelar inte CS:S längre så varför ska du bry dig om jag suger?

Har du problem om jag delar med hacks till andra? Annars stick från denna tråden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

Fel, 90% av alla som tar dig fuskar inte.

Bli inte sur för att du suger på cs:s, seriöst? inte ens svårt att panga på cs:s skjut i foten och du får hs

 

Nähä?

Varje server man är inne på har en person minst wallhack utan att man vet det.

 

Jag spelar inte CS:S längre så varför ska du bry dig om jag suger?

Har du problem om jag delar med hacks till andra? Annars stick från denna tråden

 

Det där är skitsnack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ändå jag har och säga är att PouyaShirin är 12 år, var inte så uppkäftig mot allt och alla. Acceptera att en stor del av oss här ogillar "Fuskare".

 

Och förresten, som tidigare har påpekats så är det där med "Varje server man är inne på har en person minst wallhack utan att man vet det" är bara skitsnack.

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://img821.imageshack.us/img821/3807/whscreenshot.jpg

 

Så ser det ut.

 

Kruxet är att man inte kan spela på servrar som inte har sv_pure 0.

Sen så ser det lite fulare ut och det rendereras långsammare för att den måste renderera mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns faktist folk som gillar att fuska. Vi ska inte snacka om vem som vill fuska eller vem som inte vill fuska, det här forumet heter "fuska.se" det passar in när man frågar om fusk?

 

Man ska inte ge kommentarer om att man inte är bra om man fuskar. Jag tror folk redan vet om det.

 

Gillar du inte fusk? Fuska inte du själv och skit i andra. En annan sak är att det är jobbigt att spela med fuskare. Jag själv skulle bli förbannad. Det är inte kul att möta en fuskare.

 

Antingen fuskar du eller inte. Skriv inget i detta forum om att man inte ska fuska. Folk får fuska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns faktist folk som gillar att fuska. Vi ska inte snacka om vem som vill fuska eller vem som inte vill fuska, det här forumet heter "fuska.se" det passar in när man frågar om fusk?

 

Man ska inte ge kommentarer om att man inte är bra om man fuskar. Jag tror folk redan vet om det.

 

Gillar du inte fusk? Fuska inte du själv och skit i andra. En annan sak är att det är jobbigt att spela med fuskare. Jag själv skulle bli förbannad. Det är inte kul att möta en fuskare.

 

Antingen fuskar du eller inte. Skriv inget i detta forum om att man inte ska fuska. Folk får fuska.

 

Äntligen sa du något som jag är dålig på :)

Jag gillar inte själv möta en fuskare och nej jag fuskar inte på spel, beror på om spelet är gratis eller ej.

 

Jag bara delar me er till dom som gillar och fuska och nej jag har inte kört CSS med denna fusket bara testat i offlinemode.

 

http://img821.imageshack.us/img821/3807/whscreenshot.jpg

 

Så ser det ut.

 

Kruxet är att man inte kan spela på servrar som inte har sv_pure 0.

Sen så ser det lite fulare ut och det rendereras långsammare för att den måste renderera mer.

Btw annars kan du bara ta bort smoke skinnet, då ska det funka på alla servrar som inte har No-skin

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte bli vac bannad av Material hacks och man ban bli SERVER BANNAD om man visar det för mycket

 

 

Vavle Anti Cheat bannar Automatiskt så när någon säger :" omg fucking hacker im recording and sending to valve"

Skit i dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte bli vac bannad av Material hacks och man ban bli SERVER BANNAD om man visar det för mycket

 

Vavle Anti Cheat bannar Automatiskt så när någon säger :" omg fucking hacker im recording and sending to valve"

Skit i dom

 

Det står så på första inlägget.

 

Fast tänkte på att dom kunde specca och filma, sen skicka till steam alltså inte VAC utan till steam.

Här är ett Skin wallhack, som jag har använt.

Det är 100% skin, VAC kan inte banna dig för det.

 

Men om du visar ditt att du har WH för mycket, så kan du bli VAC-Bannad.

 

100% Virusfri också (Skannat med AVG)

 

Säg till om det är virus, vet inte om AVG har missat något.

 

 

Länk:

WH.

 

Lägger upp screenshots om jag har lust :'P

 

Enjoy hacking :).

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...