Hoppa till innehåll

Css Wallhack, (kan Inte Bli Bannad, 100% Virusfri)


Rekommendera inlägg

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

Fel, 90% av alla som tar dig fuskar inte.

Bli inte sur för att du suger på cs:s, seriöst? inte ens svårt att panga på cs:s skjut i foten och du får hs

 

Nähä?

 

Varje server man är inne på har en person minst wallhack utan att man vet det.

 

Jag spelar inte CS:S längre så varför ska du bry dig om jag suger?

Har du problem om jag delar med hacks till andra? Annars stick från denna tråden

 

1. Ja, jag har problem med att du delar med dig av fusk till css med andra. Om du nu hatar fuskare varför gå över till dom och börja fuska du med?

 

2. Jag har aldrig sagt att jag bryr mig om att du suger på css.

 

1. Om du nu har problem med det, ska du sitta här och spamma? Anmäla mig? Gå till polishuset och klaga på att jag delar ut fusk?

 

2. Nej, så varför klagar du på att jag suger på css när jag inte kör det längre, btw du har aldrig sett mig köra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

Fel, 90% av alla som tar dig fuskar inte.

Bli inte sur för att du suger på cs:s, seriöst? inte ens svårt att panga på cs:s skjut i foten och du får hs

 

Nähä?

 

Varje server man är inne på har en person minst wallhack utan att man vet det.

 

Jag spelar inte CS:S längre så varför ska du bry dig om jag suger?

Har du problem om jag delar med hacks till andra? Annars stick från denna tråden

 

1. Ja, jag har problem med att du delar med dig av fusk till css med andra. Om du nu hatar fuskare varför gå över till dom och börja fuska du med?

 

2. Jag har aldrig sagt att jag bryr mig om att du suger på css.

 

1. Om du nu har problem med det, ska du sitta här och spamma? Anmäla mig? Gå till polishuset och klaga på att jag delar ut fusk?

 

2. Nej, så varför klagar du på att jag suger på css när jag inte kör det längre, btw du har aldrig sett mig köra.

 

1. Har aldrig nämnt att jag ska anmäla dig och gå till polishuset och klaga

 

2. Har inte klagat på att du suger på css dock gör du det annars skulle du inte skriva som du gör

 

 

epic time btw

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Har aldrig nämnt att jag ska anmäla dig och gå till polishuset och klaga

 

2. Har inte klagat på att du suger på css dock gör du det annars skulle du inte skriva som du gör

 

Varför tror du att om jag "klagar" sådär så suger jag? Jag spelar förfan inte css längre, lägg av.

Sidan heter Fuska.se, stick ur denna tråden. Och jag har aldrig sagt att jag suger eller att jag har svårt och få HS.

 

Jag spelar cs 1.6.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Har aldrig nämnt att jag ska anmäla dig och gå till polishuset och klaga

 

2. Har inte klagat på att du suger på css dock gör du det annars skulle du inte skriva som du gör

 

Varför tror du att om jag "klagar" sådär så suger jag? Jag spelar förfan inte css längre, lägg av.

Sidan heter Fuska.se, stick ur denna tråden. Och jag har aldrig sagt att jag suger eller att jag har svårt och få HS.

 

Jag spelar cs 1.6.

 

Du skulle inte klagat om du inte sög utan då hade du pangat hs av dom iallafall

Varför skulle jag bry mig om du har slutat spela css? du har skrivit det i några kommentarer nu,

Jag är mycket medveten om att sidan heter Fuska.se då jag själv får skriv in det när jag ska till hemsidan.

 

Kan ju lova att jag smeker upp dig lätt på 1.6 fast det var över ett år sedan jag spelade (Onödig information)

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Har aldrig nämnt att jag ska anmäla dig och gå till polishuset och klaga

 

2. Har inte klagat på att du suger på css dock gör du det annars skulle du inte skriva som du gör

 

 

Varför tror du att om jag "klagar" sådär så suger jag? Jag spelar förfan inte css längre, lägg av.

Sidan heter Fuska.se, stick ur denna tråden. Och jag har aldrig sagt att jag suger eller att jag har svårt och få HS.

 

Jag spelar cs 1.6.

 

Du skulle inte klagat om du inte sög utan då hade du pangat hs av dom iallafall

Varför skulle jag bry mig om du har slutat spela css? du har skrivit det i några kommentarer nu,

Jag är mycket medveten om att sidan heter Fuska.se då jag själv får skriv in det när jag ska till hemsidan.

 

Kan ju lova att jag smeker upp dig lätt på 1.6 fast det var över ett år sedan jag spelade (Onödig information)

 

Vad har jag sagt då? Jag sa bara att det finns skit många hackers, och nej varför suger jag då när dom använder aimbot? Du kan inte säga att jag suger bara för att dom får HS varje gång.

Du säger att HS är lätt att få? Försök och få 40+ HS i rad utan att dö? Try it

 

Vill du köra en 1.6 match då? 3on3? 5on5? Nej helst inte 1on1 jag suger solo :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

PouyaShirin: Vad har jag sagt då? Jag sa bara att det finns skit många hackers, och nej varför suger jag då när dom använder aimbot? Du kan inte säga att jag suger bara för att dom får HS varje gång.

Du säger att HS är lätt att få? Försök och få 40+ HS i rad utan att dö? Try it

 

Vill du köra en 1.6 match då? 3on3? 5on5? Nej helst inte 1on1 jag suger solo :).

 

Förvånar mig inte att du suger solo då dina teammates gör jobbet?

Och nej, ingen hinner göra 40+ hs i rad utan att dö, för man bli förmodligen bannad.

Att du dör och skyller på fusk är bara löjligt.

 

Om du vill slippa fuskare så får du köra pcw med eac.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PouyaShirin: Vad har jag sagt då? Jag sa bara att det finns skit många hackers, och nej varför suger jag då när dom använder aimbot? Du kan inte säga att jag suger bara för att dom får HS varje gång.

Du säger att HS är lätt att få? Försök och få 40+ HS i rad utan att dö? Try it

 

Vill du köra en 1.6 match då? 3on3? 5on5? Nej helst inte 1on1 jag suger solo :).

 

Förvånar mig inte att du suger solo då dina teammates gör jobbet?

Och nej, ingen hinner göra 40+ hs i rad utan att dö, för man bli förmodligen bannad.

Att du dör och skyller på fusk är bara löjligt.

 

Om du vill slippa fuskare så får du köra pcw med eac.

 

Gillar inte pcw med css, körde mest surf förr.

Och nej teammates gör jobbet? Så är det inte. Jag suger bara på att köra ensam för att jag tycker att det är roligare att köra flera och jag suger solo p.g.a jag kan inte köra seriös.

 

Man kan inte bli bannad av skin, vafan gör en 13 åring tjej spelar css? Gå och spela stardoll som alla andra tjejer gör.

Du tycker då det är coolt och manligt att spela CSS?

 

Nej, jag bara tycker inte att det passar en 13 årig "tjej".

Varför skulle jag tycka att det är coolt och manligt? Jag undrar varför ni ska stå här och klaga på att jag ska sluta hacka, när jag inte ens kör css eller hackar? Samma sak med "Cheat guide" tråden som är klistrad där klagar ingen? Är det bara för jag är 12 år? Seriöst jag bara delar ut fusk till dom som vill ha det men istället ska ni komma och förstöra allting?

 

Jahapp, tråden kommer bli låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Man kan inte bli bannad av skin, vafan gör en 13 åring tjej spelar css? Gå och spela stardoll som alla andra tjejer gör.

Du tycker då det är coolt och manligt att spela CSS?

 

Nej, jag bara tycker inte att det passar en 13 årig "tjej".

Varför skulle jag tycka att det är coolt och manligt? Jag undrar varför ni ska stå här och klaga på att jag ska sluta hacka, när jag inte ens kör css eller hackar? Samma sak med "Cheat guide" tråden som är klistrad där klagar ingen? Är det bara för jag är 12 år? Seriöst jag bara delar ut fusk till dom som vill ha det men istället ska ni komma och förstöra allting?

 

Jahapp, tråden kommer bli låst.

 

Vad är fel med en 13 årig tjej som spelar CSS?

Hon får väl spela vad hon vill?

Eller du är en sådan som tycker att tjejer är objekt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte bli bannad av skin, vafan gör en 13 åring tjej spelar css? Gå och spela stardoll som alla andra tjejer gör.

Du tycker då det är coolt och manligt att spela CSS?

 

Nej, jag bara tycker inte att det passar en 13 årig "tjej".

Varför skulle jag tycka att det är coolt och manligt? Jag undrar varför ni ska stå här och klaga på att jag ska sluta hacka, när jag inte ens kör css eller hackar? Samma sak med "Cheat guide" tråden som är klistrad där klagar ingen? Är det bara för jag är 12 år? Seriöst jag bara delar ut fusk till dom som vill ha det men istället ska ni komma och förstöra allting?

 

Jahapp, tråden kommer bli låst.

 

Vad är fel med en 13 årig tjej som spelar CSS?

Hon får väl spela vad hon vill?

Eller du är en sådan som tycker att tjejer är objekt?

 

Nej, men jag f*n stör mig på personer som om dem kommer in och skriver något random som att personen blev bannad. Dessutom tror jag att "hon" trollar, ja jag tycker vad jag vill, så snälla gå on topic nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pouya din lilla p12a! Om du tycker att det är fel på mig för att jag spelade css tills jag vart bannad så får du tycka det! Du är bara en ecklig liten ful p12a som tror att du är cool när du använder fusk till css!! Jag lovar att om jag skulle ha css nu så skulle jag kunna spöa skiten ur din fula p12 rumpa så jävla hårt! Jag LOVAR att jag äger dig så jävla håårt aven hur mycket jävla wallhack du har din fula skitunge! Och Jag kan lova att du kommer grina som en 234323423423434 bebisar när VAC bannar dig!

 

JAG HAR SAGT MITT!

 

ABSOLUT INTE MYCKET VÄNLIGA HÄLSNINGAR Remington!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Man kan inte bli bannad av skin, vafan gör en 13 åring tjej spelar css? Gå och spela stardoll som alla andra tjejer gör.

Du tycker då det är coolt och manligt att spela CSS?

 

Nej, jag bara tycker inte att det passar en 13 årig "tjej".

Varför skulle jag tycka att det är coolt och manligt? Jag undrar varför ni ska stå här och klaga på att jag ska sluta hacka, när jag inte ens kör css eller hackar? Samma sak med "Cheat guide" tråden som är klistrad där klagar ingen? Är det bara för jag är 12 år? Seriöst jag bara delar ut fusk till dom som vill ha det men istället ska ni komma och förstöra allting?

 

Jahapp, tråden kommer bli låst.

Vad är fel med en 13 årig tjej som spelar CSS?

Hon får väl spela vad hon vill?

Eller du är en sådan som tycker att tjejer är objekt?

 

Nej, men jag f*n stör mig på personer som om dem kommer in och skriver något random som att personen blev bannad. Dessutom tror jag att "hon" trollar, ja jag tycker vad jag vill, så snälla gå on topic nu...

 

Remington är inte variabeln här.

Du stör dig på tjejer som spelar css.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...