Hoppa till innehåll

Css Wallhack, (kan Inte Bli Bannad, 100% Virusfri)


Rekommendera inlägg

Pouya din lilla p12a! Om du tycker att det är fel på mig för att jag spelade css tills jag vart bannad så får du tycka det! Du är bara en ecklig liten ful p12a som tror att du är cool när du använder fusk till css!! Jag lovar att om jag skulle ha css nu så skulle jag kunna spöa skiten ur din fula p12 rumpa så jävla hårt! Jag LOVAR att jag äger dig så jävla håårt aven hur mycket jävla wallhack du har din fula skitunge! Och Jag kan lova att du kommer grina som en 234323423423434 bebisar när VAC bannar dig!

 

JAG HAR SAGT MITT!

 

ABSOLUT INTE MYCKET VÄNLIGA HÄLSNINGAR Remington!

Gärna, men jag har inte wallhack. Varför använde du hacket då? Jag kommer kanske bli spöad för jag spelar INTE CSS.

Sure, jag grinar, men man kan INTE bli VAC bannad av skin.

 

Jag har hört att du spelar spelarenan(CrazyCake), Jag vill möta dig 5on5 gather :)

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrazyCake

Pouya din lilla p12a! Om du tycker att det är fel på mig för att jag spelade css tills jag vart bannad så får du tycka det! Du är bara en ecklig liten ful p12a som tror att du är cool när du använder fusk till css!! Jag lovar att om jag skulle ha css nu så skulle jag kunna spöa skiten ur din fula p12 rumpa så jävla hårt! Jag LOVAR att jag äger dig så jävla håårt aven hur mycket jävla wallhack du har din fula skitunge! Och Jag kan lova att du kommer grina som en 234323423423434 bebisar när VAC bannar dig!

 

JAG HAR SAGT MITT!

 

ABSOLUT INTE MYCKET VÄNLIGA HÄLSNINGAR Remington!

Gärna, men jag har inte wallhack. Varför använde du hacket då? Jag kommer kanske bli spöad för jag spelar INTE CSS.

Sure, jag grinar, men man kan INTE bli VAC bannad av skin.

 

Jag har hört att du spelar spelarenan(CrazyCake), Jag vill möta dig 5on5 gather :)

 

Jag spelade på spelarenan ja, men jag håller mig till #mix nu.

Och nej, sen kör jag inte med dåliga p12or.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Orkar inte ens läsa vad du skriver längre, du suger annars skulle du inte klagat på att alla fuskade och JA det är lätt att få hs på css.

 

Någon här har vett i skallen :) ^

 

ah, skumläste lite om det var det du menade;p

aja dra pm om ni ska lira mot han så kanske jag är på

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

hahah mog1 men jag tränar ca 3 timmar per dag... man tjänar inget till att fuska... det är bara onödigt. träna få sponringar och kör seriöst...

 

MenMen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

hahah mog1 men jag tränar ca 3 timmar per dag... man tjänar inget till att fuska... det är bara onödigt. träna få sponringar och kör seriöst...

 

MenMen

 

Säger du till mig? Jag fuskar inte, jag kör inte ens CS:S.

Jag brukade köra surf på CS:S, men jag har börjat med 1.6 nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

hahah mog1 men jag tränar ca 3 timmar per dag... man tjänar inget till att fuska... det är bara onödigt. träna få sponringar och kör seriöst...

 

MenMen

 

Säger du till mig? Jag fuskar inte, jag kör inte ens CS:S.

Jag brukade köra surf på CS:S, men jag har börjat med 1.6 nu.

 

Vad bra, för jag spelar bara 1.6

 

Nå, hur blir det med våran match? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

hahah mog1 men jag tränar ca 3 timmar per dag... man tjänar inget till att fuska... det är bara onödigt. träna få sponringar och kör seriöst...

 

MenMen

 

Säger du till mig? Jag fuskar inte, jag kör inte ens CS:S.

Jag brukade köra surf på CS:S, men jag har börjat med 1.6 nu.

 

Vad bra, för jag spelar bara 1.6

 

Nå, hur blir det med våran match? :)

 

Svaret är kanske för sent, men CrazyCake skulle ju meddela er? :) Suger nu på cs 1.6 eftersom jag har inte kört på 3 veckor p.g.a mina kompisar jag kör med, någon av dem fick dataförbud, så jag sluta spela.

 

Men nu är han tillbaka :)

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa lite reflexer så slipper du ha WH.

 

Jag försöker bara, hjälpa andra fuska eftersom 90+ procent uppåt av alla css spelare fuskar.

 

Då är det ingen idé, att träna sina reflexer.

 

Start hack or you will be wasting your time training.

 

 

hahah mog1 men jag tränar ca 3 timmar per dag... man tjänar inget till att fuska... det är bara onödigt. träna få sponringar och kör seriöst...

 

MenMen

 

Säger du till mig? Jag fuskar inte, jag kör inte ens CS:S.

Jag brukade köra surf på CS:S, men jag har börjat med 1.6 nu.

Vad bra, för jag spelar bara 1.6

 

Nå, hur blir det med våran match? :)

 

Svaret är kanske för sent, men CrazyCake skulle ju meddela er? :) Suger nu på cs 1.6 eftersom jag har inte kört på 3 veckor p.g.a mina kompisar jag kör med, någon av dem fick dataförbud, så jag sluta spela.

 

Men nu är han tillbaka :)

 

Du suger för att du inte spelat på 3 veckor? Då måste du vara riktigt dålig.

 

Din polare fick dataförbud, spela själv eller med den andra polaren? Eller ljuger du för oss nu?

Aja, tänker inte köra med dig. Har inte tid, skolan och kompisar går före någon 12-åringar på Fuska som leker tuff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...