Hoppa till innehåll

Protset Mot Admin!


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror det är för att det inte ska komma upp massa trådar såsom "säljer grön habbomöbel" eller liknande, som ingen vill köpa. Samt att det är lättare att scamma när man säljer virtuella föremål.

 

Är det något du skulle vilja sälja som du inte får sälja eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Jag tror det är för att det inte ska komma upp massa trådar såsom "säljer grön habbomöbel" eller liknande, som ingen vill köpa. Samt att det är lättare att scamma när man säljer virtuella föremål.

 

Är det något du skulle vilja sälja som du inte får sälja eller?

Han försökte sälja sitt steam acc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, såg hans andra tråd. Det finns en någorlunda liten chans att scam förekommer när man säljer account och jag tror att admin vill undvika det därav regeln. Jag har haft kompisar som har scammat eller blivit scammade på wow account, minns inte vad det var.

 

"Säljer mitt steam account för jag ska köpa nytt" som han skrev i tråden gör mig misstänksam också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vi ändå pratar om det. Är virtuella föremål verkligen tillåtna att sälja på blocket.se ? Jag har inte läst någon policy eller liknande då jag inte handlar därifrån.

Sök på "World of Warcraft" så kommer hur många account som helst upp. I alla fall när jag kollade för några månader sen. Om en stor sida som blocket kan sälja account som bryter mot spelets TOU utan att få konsekvenser borde fuska också kunna det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vi ändå pratar om det. Är virtuella föremål verkligen tillåtna att sälja på blocket.se ? Jag har inte läst någon policy eller liknande då jag inte handlar därifrån.

Sök på "World of Warcraft" så kommer hur många account som helst upp. I alla fall när jag kollade för några månader sen. 8b]Om en stor sida som blocket kan sälja account som bryter mot spelets TOU utan att få konsekvenser borde fuska också kunna det.[/b]

 

+1 Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...